Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii lucrarilor la obiectivul de investitii : "REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ? CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA


Anunt de participare numarul 114682/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN BUZGURE, Tel. 0258811993, Email:  [email protected], Fax:  0258811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii lucrarilor laobiectivul de investitii : "REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ? CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier aferenteurmaririi lucrarilor laobiectivul de investitii"REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ? CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dirigentie de santier aferenteurmaririi lucrarilor laobiectivul de investitii"REABILITARE CENTRU ISTORIC ALBA IULIA, FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN ? CAI DE ACCES, ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAN. ZONA INTERIOARA?
Valoarea estimata fara TVA: 524, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de Stat siBugetul Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul statului sibugetul bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Se prezenta formularul 15 "Informatii generale", care va cuprinde cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizatde catreInspectoratul de Stat in Constructiipentru urmatoarele domenii:
-1 inginerautorizatin domeniul ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie , transport pe cablu-1 inginer autorizat in domeniul ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala
-1inginerautorizatin domeniul ? Instalatii electrice
- 1 inginer autorizat in domeniul ? Consolidari constructii, inclusiv monumente , cu atestat MCCAutorizatia de diriginte de santier in domeniile specificate trebuie sa fie valabila pentruanul 2011, conformOrdinuluinr. 154 din 11 martie 2010 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier.
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul (dirigintele) este disponibil pe perioada executiei lucrarilor de constructiimontaj.Declaratie privind lista principalelor servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani a maximum 5 contracte similare cu o valoare insumata care sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 110.000 RON (fara TVA) respectiv 25.868, 35 EURO (1EURO = 4, 2523 lei, valabil in 12.01.2011).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2790/13.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 11:00
Locul: Primaria Alba Iulia, Calea Motilor, nr.5A, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? - Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?-Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.5A, nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios
Adresa postala:  strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258-811993, Fax:  0258-811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer