Licitatie Publica - Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentru Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic D
Anunt de participare numarul 85163/24.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: TUDORIOAN DOMNARIU, Tel.0269-217733-127 sau 130, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentruReabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentru Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentru Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
Valoarea estimata fara TVA: 437, 601.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
81 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 8000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului Reabilitarea si dezv. infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea SibiuluiValea Sebesului (...)-finantat prin POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica, din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza cu debite- Certificatul de inregistrare- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate prestarea de servicii de audit/audit financiar- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri (2006, 2007, 2008)- fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 400000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara;
- trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1. Inginer rezident (director de proiect)2. Inginer responsabil cu asigurarea calitatii (executie si produse pentru constructii)3. Inginer de cantitati4. Inspector drum5. Inspector de trafic- - Standardul de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are experienta in cel putin 2 contracte de urmarire lucrari in domeniul infrastructurii de transport rutier, finalizate in ultimii 5 ani, proiecte in care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC, iar valoarea contractelor de lucrari cumulate sa fie de minim 9.000.000 lei.1. Inginer Rezident 12 ani experienta, 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor, a detinut calitatea de inginer rezident in cel putin 1 proiect/contract infrastructura, costul lucrarilor supervizate minim 9.000.000 lei.2. Inginer Responsabil cu Asigurarea Calitatii 8 ani de, 3 ani de exp.in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport rutier, a detinut calitatea de inginer responsabil cu asigurarea calitatii sau o pozitie similara in cel putin 1 proiect/contract, de minim: 5.000.0003. Inginer de Cantitati 8 ani experienta, 3 ani de in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport rutier o pozitie similara in cel putin 1 proiect/contract infrastructura de transport rutier, de minim 5.000.0004. Inspector Drum (ID/RI) autorizat de ISC, 6 ani de experienta generala in domeniul infrastructurii de transport rutier, 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport rutier, a detinut o pozitie similara in cel putin 1 proiect/contract infrastructura de transport rutier, de minim 5.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare - reprezentanti ofertanti - observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 2, Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, domeniul de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu-Sectia de contencios administrativ si fiscal, cf art.286 din OUG nr.34/2006
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.+40-269-217104, Email: [email protected], Fax: +40-269-217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - compartiment achizitii publice
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269/217733, Email: [email protected], Fax: 0269/218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 12:45