Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentru Modernizarea DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425


Anunt de participare numarul 96415/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ganea, Tel.0269-217733, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentruModernizarea DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentruModernizarea DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pentruModernizarea DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
82 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului Modernizarea DJ 105G Sadu-Rau Sadului-Sadurel km 21+250 41+425 finantat prin POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica, din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza cu debite- Certificatul de inregistrare- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate prestarea de servicii de audit/audit financiar- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri (2007, 2008, 2009)- fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara;
- trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie1. Inginer rezident (director de proiect)8 ani experienta in domeniul infrastructurii de transport rutier2. Inginer responsabil cu asigurarea calitatii (executie si produse pentru constructii)8 ani de experienta generala in domeniul infrastructurii de transport, diploma de de diriginte de santier pentru domeniul 13. Inginer de cantitati8 ani de experienta generala in domeniul infrastructurii de transport (drumuri, poduri, autostrazi si cai ferate), minim 3 ani experienta in lucrari de infrastructura de transport rutier si a detinut calitatea de Ing. Cantitati sau o pozitie similara in cel putin 1 proiect infrastructura4. Inspector drum5. Inspector de trafic6. Inspector poduri 6 ani exp. in domeniul infrstructurii rutiere, dir. santier 3.1. sau 3.2. valabila la data deschiderii ofertelorStandardul de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent.Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unui contract de dirigentie in valoare de 500.000 lei insotit de recomandare din partea baneficiarului a carui obiect a fost urmarirea de lucrari similare (infrastructura de transport drumuri si poduri)Ing Rezident 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport -detine cel putin 2 din domeniile: I, II, IX conform HG 925/20.11.1995, cel puin 2 domenii 2.4, 3.1, 3.2, 6.1 prevazute de Ordin ISC nr.257/01.11.2005 -a supervizat 3 proiecteinfrastructura de transport rutier in sumade 12.000.000 lei Ing. Resp. cu Asig. Calitatii 3 ani de exp. in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport rutier, a fost inginer responsabil cu asigurarea calitatii sau o pozitie similara in cel putin 1 proiect de infrastructura de transport rutier Inspectorul de drum 6 ani de experienta generala in domeniul infrastructurii de transport rutier. are minim 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor de infrastructura de transport rutier si -a detinut calitatea de Inspector Drum sau o pozitie similara in cel putin 1 (unu) proiectinfrastructura de transport, diriginte de santier pentru domeniul 3.1. sau 3.2 si pentru domeniul 5.3 sau 5.4 valabile la data deschiderii ofertelor Inspectorul de trafic trebuie sa fie inginer absolvent al unei institutii de invatamant superior cu cel putin 5 (cinci) ani de experienta generala in domeniul transporturilor si a utilizarii si exploatarii utilajelor de constructii. Insp. de poduri 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor similara in cel putin 1 proiect infrastructuraFiecare operator economic trebuiesa demonstreze ca in conformitate cu HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, exonereaza beneficiarul de responsabilitatea prevazuta la art.6 si art.7 de a desemna un coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii si pe durata realizarii lucrarii. Se vor prezenta acte dovedidoate/certificate/diplome pentru persoana desemnata de asigurarea/controlul cerintelor privind securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti, reprezentanti ai ofertantilor, observatori, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 2, Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, domeniul de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura;
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se va realiza pana in data de 07.04.2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.+40-269-217104, Email: [email protected], Fax: +40-269-217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - compartiment contencios juridic
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269/217733, Email: [email protected], Fax: 0269/218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer