Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigintie de santier


Anunt de participare (utilitati) numarul 137043/02.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tarita, Tel. +40 365403675, In atentia: Mihaela Tarita, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dirigintie de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: EON Gaz Distributie - Cluj Napoca
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigintie de santier pentru lucrarile de refacere sistem rutier: umplere santuri, compactare straturi si refacere carosabil (taiere, frezare, decapare, betonare, asfaltare, pavare, refacere marcaj rutier etc) desfasurate in cadrul executiei lucrarilor de "Modernizare retele dedistributie gaze naturale (conducte si bransamente) in municipiul Cluj-Napoca, jud. Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dirigintie de santier pentru lucrarile de refacere sistem rutier
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 7.000 lei (3.500 lei pt. IMM); Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006, in contul Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures, care se prezinta in original. Nu se accepta depunere de numerar la casieria autorit. contractante Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) dinOUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante
sunt: Director General: Virgil Metea; Director General Adjunct: Radu Petre. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Flavius Marcus - imputernicit EGD; Mihaela Tarita- presedinte comisie; Angela Vasile- Departament juridic; Mihaela Chiriac - imputernicit EGD, Bogdan Pavel- reprezentant tehnic, Suteu Alexandru ? reprezentant tehnic, Nagylaki Istvan ? reprezentant tehnic, Murvai Attila ? reprezentant tehnicOfertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite.Se va completa Formularul 13A4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractuluiIn cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsaPentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionalePentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie dirigintie de santier pe domeniul 3, subdomeniile: 3.1- drumuri, poduri, tunele -de interes national; 3.2- drumuri, poduri, tunele - de interes judetean; 3.3.- drumuri, poduri, tunele - de interes local
Experienta similara. Suma valorilor contractelor pentru serviciile de dirigintie de santier pentru refacere de pavaj, realizate in ultimii 3 ani, in valoare de minim: 175.000, 00 lei, respectiv 39.994 euro.Curs euro = 4.3757 lei .Se va prezenta cel putin un document/contract/pV de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similare. Ofertantul va prezenta informatii
relevante cu obiectul contractului
In cazul in care serviciul de dirigintie de santier va fi asigurat de una sau mai multe persoane autorizate ca si diriginti de santier in asociere, se va prezenta lista cu personalul component autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 14:00
Locul: sediul EON, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte imbunatatite in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractantaContractul se va incheia pe valoarea bugetata. Atingerea valorii bugetate nu este obligatorie pentru autoritatea contractanta. Departajarea ofertelor va fi facuta in baza punctajului financiar total obtinut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL JURIDIC AL SC EON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-TA Trandafirilor nr. 21, ,Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer