Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dispozitiv robotizat pentru reeducarea membrelor superioare ? Sectia de Adulti


Anunt de participare numarul 144779/06.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Adresa postala: Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 417500, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice Contractare, Tel. +40 259318108, In atentia: ing. Moza Gafia, Email: [email protected], Fax: +40 259318135, Adresa internet (URL): www.spitalfelix.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dispozitiv robotizat pentru reeducarea membrelor superioare ? Sectia de Adulti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix ? Sectia de Adulti ? Baile Felix
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de produs: ?Dispozitiv robotizat pentru reeducarea membrelor superioare? Sectia de Adulti? ? 1 buc., cod CPV: 33197000-7 ?Echipament medical computerizat? si ?Instalarea si punerea in functiune a Dispozitivului robotizat pentru reeducarea mersului?, cod CPV: 51416000-1 ?Servicii de instalare de echipament de fizioterapie?, conform Caietului de sarcini.Sursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit: Din Fondul de dezvoltare al Spitalului de Recuperare Medicala Baile Felix pe anul 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33197000-7 - Echipament medical computerizat (Rev.2)
51416000-1-Servicii de instalare de echipament de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Dispozitiv robotizat pentru reeducarea membrelor superioare? Sectia de Adulti? ? 1 buc., cod CPV: 33197000-7 ?Echipament medical computerizat? si ?Instalarea si punerea in functiune a Dispozitivului robotizat pentru reeducarea mersului?, cod CPV: 51416000-1 ?Servicii de instalare de echipament de fizioterapie?, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 445, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 8.919, 35lei, respectiv echivalenta in euro a acestei valori calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 85, 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM ? Formular nr. 11). Garantia de participare se poate constitui pana la data limita de depunere a ofertelor.- Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare (Formularul nr. 10, Sectiunea Modele de Formulare); scrisoarea de garantie bancara se va depune original, instrumente de garantare emise de catre societati de asigurare; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO39TREZ0765005XXX010699 deschis la Trezoreria Oradea, COD FISCAL 4245038, cu mentiunea: ?Pentru achizitie Dispozitiv robotizat pentru reeducarea membrelor superioare ? Sectia de Adulti? - pana la data limita de depunere a ofertelor, in favoarea autoritatii contractante. (Documentele prin care s-a constituit garantia de participare se vor depune alaturi de restul documentelor de calificare).Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respective art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform HG 1045/2011. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului, conform situatiilor de plata aprobate de catre achizitor.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din Fondul de dezvoltare al Spitalului de Recuperare Medicala Baile Felix pe anul 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/terti sustinatori (Formularul nr. 2);
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.
4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularnr. 3)
6. ?Certificat de participare cu oferta independenta?, cf Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 (Formular nr. 4)
7.?Declaratie de neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori. (Formular nr. 5)
Declaratie pe propria raspundere cu persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix sunt: Suciu Nicoleta Ramona, Alexandru Alexandru, Lazar Liviu, Cevei Mariana Lidia, Costas Corina, Moza Gafia, Cristea Daniel.Nota: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor de mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia va fi insotita de traducere certificata in limba romana. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
e) domeniul de activitate principal;
f) domeniile de activitate secundare;
g) administratorul/imputernicitul operatorului economic.
- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Nota: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documenterelevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor de mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia va fi insotita de traducere certificata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare si contact ale ofertantului, ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii
Prezentarea bilantului contabil, inregistrat de organele competente, pe anii: 2012, 2011, 2010, din care sa rezulte cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate de furnizare dispozitive si aparatura medicala care sa fie mai mare sau egala cu 891.935, 48 lei
NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin raportare la cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Curs euro comunicat de BNR la data de:
31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei
31.12.2011-1 euro = 4.3197 lei;
31.12.2010- 1 euro = 4.2848 lei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa Formularul nr. 6 - Informatii generale; - se va completa si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, conform art. 185 OUG 34/2006.Documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelorPrezentarea bilantului contabil, inregistrat de organele competente, pe anii: 2012, 2011, 2010. In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, lista continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Se va prezenta Avizul de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale
In vederea sustinerii activitatii de service ofertantul va face dovada existentei personalului calificat prin prezentarea de documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire etc
Implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita pentru primirea ofertelor. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita completarea Formularului nr. 7 si Anexa Formular nr. 7.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se va prezenta Avizul de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicaleSe va prezenta documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire etc.Se vor depune Certificate emise de un organism national sau international de certificare ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita pentru primirea ofertelor. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de catre SEAP la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact. Nr.runde LE: 1(una). Durata runda LE: 1(una)zi(24 ore). Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este Valoarea totala fara TVA in lei. Eventualele limite ale valorilor pana la care elementul ofertei poate fi imbunatatit: nu exista limite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie?. In vederea participarii la LE op. ec. trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. refuzul unui op.economic de a se inreg.in SEAP, in scopul particip.la etapa finala de licit.electronica, este asimilat cu retragerea ofertei, conf.art.38 alin.4 din HG925/2006. Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari, prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.2. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, intocmindu-se in ordinea crescatoare a preturilor respective, clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.3. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile (clasament furnizat de SEAP)4. Sursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit: Din Fondul de dezvoltare al Spitalului de Recuperare Medicala Baile Felix pe anul 2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul privind exercitarea caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Adresa postala: jud. Bihor, Localitatea: Baile Felix, Cod postal: 417500, Romania, Tel. +40 259318108, Email: [email protected], Fax: +40 259318135, Adresa internet (URL): www.spitalfelix.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2013 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer