Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - dispozitive de afisare a hartilor electronice si sisteme informatice denumite in continuare echipamente ECDIS


Anunt de participare (utilitati) numarul 119866/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala:  GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN SENDREA, Tel. 0236460016, INT. 300, Email:  [email protected], Fax:  0236460847, Adresa internet (URL):  www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
dispozitive de afisare a hartilor electronice si sisteme informatice denumite in continuare echipamente ECDIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dispozitive de afisare a hartilor electronice si sisteme informatice denumite in continuare echipamente ECDIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34933000-6 - Echipament de navigatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 50 bucati, maxim 100 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1500 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR din data de 01.04.2011 si garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50, 03% de la Bugetul de Stat si 49, 97 % fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib, Decl.priv.neincadrarea la art.181, Cert.fiscal priv.impozitele si taxele locale, Cert.emis de DGFP, Cert.de participare la licitatie, pt.pers.jur.romane Cert. de inreg. emis de ORC, Cert. constat emis de ORC, cu datele de identific.a soc.adm., reprez., etc. ob. de activit. (cod CAEN, pt.pers.fiz.rom.autoriz.de functionare, pt.pers.jur./fizice straine
Adr. de la Instanta Competenta/ Curtea Districtuala/ Ag. guvernamentala unde isi are sediul compania/ sucursala sau echiv.din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/ faliment/ aranjament cu creditorii.Cazier judiciar pentru adm./administratori asa cum sunt mentionati in Cert. Constatat precum si pentru pers. imputernicita (unde este cazul
Cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde e aplicabil).
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri raportata la ultimii 3 ani, cel putin egala cu 100.000euro.
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare [2008 si 2009], vizate si inregistrate de organele competente.Balanta de verificare la luna decembrie 2010 sau un document echivalent din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia de a face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost furnizarea unor produse similare (licente ECDIS) cu o valoare cel mult egala cu:
30.000 euro prezentand in acest scop: fisa de informatii privind experienta similara, recomandarea beneficiarului, copia contractului respectiv.
In situatia in care ofertantul nu poate face dovada sustinerii experientei similare prin prezentarea unui contract se admite prezentarea a max. 3 contracte care prin insumare sa acopere cerinta solicitata. Fiecare contract (copia) va fi insotit de fisa de informatii privind experienta similara, recomandarea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va avea etapa finala de licitatie electronica, conform prevederilor III 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 12:00
Locul: sediul R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile in procent de 49, 97% prin programul TEN-T
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (TEN-T)
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire poate fi accesat electronic in SEAP la adresa wwww.e-licitatii.roValoarea de 300000 euro este estimata paentru cantitatea maxima de 100 bucati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridic al AFDJ GALATI
Adresa postala:  strada Portului nr.32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236 460016 int.204, Fax:  0236 460848
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer