Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dispozitive de analiza si detectare


Anunt de participare (utilitati) numarul 92419/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021/206.50.85, In atentia: Nicoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021.206.5085, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: Bdul Ion Mihalache, nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.206.50.85, Fax: 021.317.59.80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: Bdul Ion Mihalache, nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.206.50.85, Fax: 021.317.59.80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: Bdul Ion Mihalache, nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.206.50.85, Fax: 021.317.59.80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dispozitive de analiza si detectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UTR Constanta - Str. Nicolae Iorga, nr. 89A, UTR Slabozia - Bdul. Chimiei, nr. 10,
UTR Calarasi - Str. Dobrogei, nr. 50UTR Tulcea Str. Victoriei, nr. 99
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1-Analizor complex pentru calitatea energiei electriceLotul 2-Camera de termoviziuneLotul 3-Locator trasee cabluri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
38430000-8-Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Analizor complex pentru calitatea energiei electrice
Lotul 2-Camera de termoviziuneLotul 3-Locator trasee cabluri
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiaparticipare in valoare de: lotul1-3000 lei(1500 lei -IMM-uri), lotul 2-2000 lei(1000lei-IMM-uri), lotul 3-4000 lei(2000 lei-IMM-uri)Garantia buna executie 10 %(5%-IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (art. 180, 181 - OUG 34/2006), Certificat constatator emis de Registrul Comertului, declaratie privind incadrarea in categoria IMM (dupa caz), fisa informatii generale, certificat atestare fiscala si impozite si taxe locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil la 31.12.2008Nivel specific minim necesar : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min.: lotul 1 250000 lei (respectiv 125000 lei pentru IMM-uri)lotul 2 150000 lei (respectiv 75000 lei pentru IMM-uri)lotul 3 350000 lei (respectiv 175000 lei pentru IMM-uri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte furnizare produse similare similare ultimii 3 aniNivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract ce a avut ca obiect furnizarea de produse similareRecomandare din partea beneficiarului contractului prezentat, tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului, declaratie acceptare propunere contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 321
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 10:30
Locul: Bucuresti, Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, et. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr.23 , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: bdul Ion Mihalache, nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.206.50.85, Fax: 021.317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer