Licitatie Publica - Dispozitive de masurare debite , sistem de alimentare cu apa Trotus , jud. Bacau
Anunt de participare (utilitati) numarul 27779/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERV S.A
Adresa postala: Str. Henri Coanda, Nr. 2, Casa 3, adresa de corespondenta: str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7 , Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic, Tel.0234208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dispozitive de masurare debite , sistem de alimentare cu apa Trotus , jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de tratare a apei Darmanesti , str. Calea Trotusului , nr. 1A , Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dispozitive de masurare debite , montaj, instalatii si constructiicamine pentru sistem de alimentare cu apa Trotus- jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252100-2 - Debitmetre (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 6000 RON. Garantia de buna executie 5 % din pretul contractului (fara TVA ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia legalizata sau contract cu subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4.Certificate de atestare fiscala (indeplinirea obligatiilor de plata la buget si cele locale )5. Certificat constatator ORC.6. Certificat de inmatriculare ; altele conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007, exercitiu financiar pozitiv, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princ. livrari.2. Experienta similara.3.Resurse umane.4.Informatii privind asigurarea calitatii. 5.Protectia muncii.6.Protectia mediului.7.Resurse tehnice.8.Autoriz. pt. livr. produse.9.Avize si autoriz. BRML pt. vanzarea, verificarea(sau contract cu unitati abilitate pt. verificare) si montarea apometrelor si debitmetrelor.10.Informatii subcontractanti. Niv. specifice minime cf. Fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face cu numerar la caseria S.C. APA SERV S.A., sau in cont IBAN R020RNCB0026030883970001- BCR Bacau . Solicitare scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 12:30
Locul: S.C. APA SERV S.A. , str. Pictor Aman , nr. 94 C, et. 7 , Bacau , jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: str. Pictor Aman, nr. 94 C, et.7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234-208801, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 11:34