Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DISPOZITIVE DE PROTECTIE IMPOTRIVA RISCURILOR ELECTRICE


Anunt de participare (utilitati) numarul 132760/27.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ilies Adriana, Tel. +40 0212065081, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE PROTECTIE IMPOTRIVA RISCURILOR ELECTRICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Enel Distributie Muntenia :
loc.Bragadiru, jud.Ilfov;
Enel Distributie Banat
DJ216, jud.TimisEnel Distributie Dobrogea
loc. Lumina, jud.Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 345, 828 si 4, 984, 675RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pe fiec.lot se estim. ca primul ctr.subs.se va atribui pentru achiz.cant. min., conf.anexa 1 la caiet sarcini, val. estim ctr.subs./lot prezentata la pct II.2.1
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ap.salv;Prajini el;Adapt.el;Panouri el;Teci el;Mansoane el;Degetare el;Mat.delim.zona lucru;Sist.imprejm.zona lucru;Sabl.inscrip.;Platf.mobila;Sist.lucru inaltime;Carlig;Maner scurtcirc.;Carabin.inchid/autobloc.;Piesa leg.rapida;Disp.mobil desc.sarcina cap.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
35100000-5-Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pe cele 17 loturi cantitatile estimateminime si maxime ale acordului-cadru, precum si cantitatile estimate minime si maxime ale contractelor subsecvent sunt prezentate in anexa 1 -Loturi si in anexa 1 la caietul de sarcini.
Valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent:
L1=71300RON
L2=768690RON
L3=122170RON
L4=205680RON
L5=79200RON
L6=7061RON
L7=35396RON
L8=359320 RON
L9=229425 RON
L10=39744RON
L11=64000RON
L12=1282500 RON
L13=8342RON
L14=47600RON
L15=8800RON
L16=7000RON
L17=9600RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 345, 828 si 4, 984, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 54832 RON/27416 RON(pt.IMM), pe loturi in anexa "Loturi".2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putin valabilit.ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006, prezentat pe loturi in anexa "Loturi" 1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent.3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse (surse proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt :
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia
Resp.proc.atr.Ilies Adriana
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? , iar pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .
Pentru persoane juridicestraine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare lot ofertat, cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2010, 2009, 2008) trebuie sa fie de minim: Lot1=142600RON (71300RON, IMM)
Lot2=1537380RON (768690RON, IMM)
Lot3= 244340RON (122170RON, IMM)
Lot4= 411360RON (205680RON, IMM)
Lot5= 158400RON (79200RON, IMM)
Lot6=14122RON (7061RON, IMM)
Lot7=70792RON (35396RON, IMM)
Lot8= 718640RON (359320RON, IMM)
Lot9= 458850RON (229425RON, IMM)
Lot10= 79488RON (39744RON, IMM)
Lot11= 128000RON (64000RON, IMM)
Lot12=2565000RON (1282500RON, IMM)
Lot13= 16684RON (8342RON, IMM)
Lot14= 95200RON (47600RON, IMM)
Lot15= 17600RON (8800RON, IMM)
Lot16= 14000RON (7000RON, IMM)
lot17= 19200RON (9600RON, IMM)
Conversia leu-euro :
2008-1 euro =3, 6827 RON2009-1 euro =4, 2373 RON
2010-1 euro =4, 2099 RON
Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Pentru fiecare lot, prezentarea cel putina unui document (copiicontracte/procese-verbale de receptiepartiala/finala) sau a unui numar maxim de 5 documente, din care sa reiasa ca pana la data depunerii ofertelor au fostlivrateproduse similare in valoare de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1=71300RON, Lot 2=768690RON
Lot 3=122170RON
Lot 4=205680RON
Lot 5= 79200RON
Lot 6=7061RON
Lot 7= 35396RON
Lot 8=359320RON
Lot 9=229425RON
Lot 10=39744RON
Lot 11=64000RON
Lot 12=1282500RON
Lot 13=8342RON
Lot 14=47600RON
Lot 15=8800RON
Lot 16=7000RON
Lot 17=9600RON
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Mostre
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii-ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut.contr.are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile, licitatia el se va desfasura intr-o runda; pasul minim de licitare 0.25% din valoarea estimata a acordului cadru.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA8/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 12:00
Locul: sediul Enel Distributie Muntenia , Bucuresti , str.Ion Mihalache nr.41-43, corp C, Serv. Achizitii,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor , conf.art.33(2)/HG925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, la sectiunea Documentatii si Clarificari.Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP, la sectiunea Documentatii si Clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.ctr. considerat nelegal , conf art.256^2/OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE Muntenia S.A.- Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Ion Mihalache Nr.41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer