Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTR. MUNTENIA,ENEL DISTR. BANAT SI ENEL DISTRIB DOBROGEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 132785/28.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ilies Adriana, Tel. +40 0212065082, Email: [email protected], Fax: +40 0213175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTR. MUNTENIA, ENEL DISTR. BANAT SI ENEL DISTRIB DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ENEL D.MUNTENIA DEP.TRANSYSTEM,
Bragadiru, jud.Ilfov
ENEL D.BANAT, DEP.EUROCCOPER?Calea Aradului, jud Timis
ENEL D.DOBROGEA, DEP.TRANSYSTEM,
Loc.Lumina, Jud.Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 148, 801 si 3, 024, 180RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pe fiecare lot se estimeaza ca primul contract-subsecvent se va atribui pentru achizitia cantitatii minime, confomanexa 1 la caiet de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
19510000-4-Produse din cauciuc (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
39541220-4-Franghii de ridicare (Rev.2)
44423230-2-Scari portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati estimate acord cadru :
lot 1 : cantitate minima=690 buc, cantitate maxima =1000 buclot 2 : cantitate minima=135 buc, cantitate maxima =190 buc
lot 3 : cantitate minima=145 buc, cantitate maxima =230 buc
lot 4 : cantitate minima=3844buc, cantitate maxima =5020 buc
lot 5 : cantitate minima=1020 buc, cantitate maxima =1380 buc
lot 6 : cantitate minima=1030 buc, cantitate maxima =1450 buc
lot 7 : cantitate minima=36 buc, cantitate maxima=46 buc
lot 8 : cantitate minima=98 buc, cantitate maxima=150 buc
lot 9 : cantitate minima=532 buc, cantitate maxima=780 buc
lot 10: cantitate minima=403 buc, cantitate maxima=630 buc
cantitati estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
lot 1 : cantitate minima=310 buc, cantitate maxima =690 buclot 2 : cantitate minima=55 buc, cantitate maxima =135 buc
lot 3 : cantitate minima=75 buc, cantitate maxima =150 buc
lot 4 : cantitate minima=1176 buc, cantitate maxima =3844 buc
lot 5 : cantitate minima=360 buc, cantitate maxima =1020 buc
lot 6 : cantitate minima=420 buc, cantitate maxima =1030 buc
lot 7 : cantitate minima=10 buc, cantitate maxima=36 buc
lot 8 : cantitate minima=42 buc, cantitate maxima=103 buc
lot 9 : cantitate minima=178 buc, cantitate maxima=622 buc
lot 10: cantitate minima=227 buc, cantitate maxima=403 buc
valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent:
lot 1 =227700 RON
lot 2 =607500 RON
lot 3 = 18150 RON
lot 4 = 53606 RON
lot 5 =663000 RON
lot 6 = 72100 RON
lot 7 =109540 RON
lot 8 = 74160 RON
lot 9 =213200 RON
lot 10=141050 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 148, 801 si 3, 024, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 30800 RON/15400 RON(pt.IMM), pe loturi in anexa "Loturi".2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putin valabilit.ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006, prezentat pe loturi in anexa B 1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent.3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt :
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia
Responsabil procedura -Baican Adriana
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? , iar pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizataDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA.
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Pentru fiecare lot ofertat, cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) trebuie sa fie de minim: Lot1= 455400RON (227700 RON, pentru IMM)
Lot2=1215000RON (607500 RON, pentru IMM)
Lot3=36300RON (18150 RON, pentru IMM)
Lot4= 107212RON (53606 RON, pentru IMM)
Lot5=1326000RON (663000 RON, pentru IMM)
Lot6= 144200RON (72100 RON, pentru IMM)
Lot7= 219080RON (109540 RON, pentru IMM)
Lot8= 148320RON (74160 RON, pentru IMM)
Lot9= 426400RON (213200 RON, pentru IMM)
Lot10=282100RON (141050 RON, pentru IMM)
Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in parte:
2008-1 euro =3, 6827 RON2009-1 euro =4, 2373 RON
2010-1 euro =4, 2099 RON
2.Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
nivel specific minim necesar: Pentru fiecare lot, prezentarea cel putina unui document (copiicontracte/procese-verbale de receptiepartiala/finala) sau a unui numar maxim de 5 documente, din care sa reiasa ca pana la data depunerii ofertelor au fostlivrateproduse similare in valoare de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1=227700 RONLot 2=607500 RONLot 3=18150 RONLot 4=53606 RON
Lot 5= 663000 RONLot 6=72100 RONLot 7= 109540 RONLot 8=74160 RONLot 9= 213200 RONLot 10=141050 RON
2.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
3.mostre
4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut.contr.are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile; 1 runda;procentul pentru pasulminim de licitare: 0, 25 % din valoarea estimata pe fiecare lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA210
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 12:00
Locul: sediul Enel Distributie Muntenia, str Ion Mihalache , nr.41-43, corp C, et. I, Serv. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor , conf.art.33(2)/HG925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii privind procedura de omologare tehnica se pot obtine la : Enel Distributie Muntenia, Directia Dezvoltare Retea, persoana de contact d.na Obrejan Vasilica-Sef Serviciu Standardizare, adresa mail: [email protected]. +40 0256405126, +40 0731660248Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, la sectiunea Documentatii si Clarificari.Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP, la sectiunea Documentatii si Clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al aut.ctr./data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE Muntenia S.A.- Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Ion Mihalache Nr.41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2012 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer