Licitatie Publica - DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA , ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 89021/22.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel.021-2065082, In atentia: Ciprian Stefan, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA , ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face pe cheltuiala furnizorului la sediul Unitatilor Teritoriale de Retea, adreselede livrare fiind precizate in caietul de sarcini, din cadrul :
S.C. Enel DistributieMunteniaSA, situate in Bucuresti si judetele Ilfov si Giurgiu.S.C. Enel Distributie BanatSA situate inlocalitatile Timisoara , Deva, ResitaS.C. Enel Distributie DobrogeaSA , situate in localitatile Constanta, Calarasi, Slobozia si Tulcea
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DISPOZITIVE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA , ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, DESCRISE IN ANEXA "LOTURI ", (25 LOTURI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatilesolicitate pe fiecare lot sunt prezentate in anexa Loturi", care contine 25 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 448, 194.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 14481 lei/3426 euro (7240 lei/1713 euro IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "Loturi". Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAcord de asociere (daca este cazul)
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
Certificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabilla 31.12.2008
Nivel specific minim cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani pe fiecare lot este prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect livrarea de produse similare
Nivel specific minim : lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini
recomandare,
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiAutorizatia de livrare/comercializare
Certificarea sistemului calitatii pentru producator si furnizor sau echivalent
declaratie privind respectarea conditiilor de munca , sanatate si securitate in munca
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA278/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 10:30
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Serv. Achizit
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319 .51. 83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti
Adresa postala: B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Serv. Achizitii Antreprize, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206 50 82, 2065081, Fax: 021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 07:59