Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dispozitive pentru ghidarea prajinilor electroizolante la montarea/demontarea scurtcircuitoarelor,Prajini electroizolante,Scurtcircuitoare mobile si Cleme de derivatie


Anunt de participare numarul 58558/14.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bucuresti Sos.Stefan cel Mare nr.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN IONESCU, Tel.021 2016312, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Energie electrica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dispozitive pentru ghidarea prajinilor electroizolante la montarea/demontarea scurtcircuitoarelor, Prajini electroizolante, Scurtcircuitoare mobile si Cleme de derivatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central din incinta Statiei Electrice Fundeni Str.Zorilor nr.69A, com.Dobroiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Dispozitivul de ghidare a prajinii: a) Subansamble de sustinere pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucb) Subansamble placute sprijin pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucc) Element de rafortare pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucd)Subansamblu de ghidaj cu role- 3 buc-Cleme de derivatie-20 buc-Prajini electroizolante: -la tensiunea de 400kV- 2 buc- la tensiunea de 220kV-3 buc-Scurtcircuitoare trifazice: - 3 buc cu sectiunea de 70 mm2.- 2 buc cu sectiunea de 50 mm2- Scurtcircuitoare monofazice: -2 seturi (6 buc) cu sectiunea de 70 mm2.- 7 seturi (6 buc) cu sectiunea de 50 mm2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31730000-2 - Echipament electrotehnic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Dispozitivul de ghidare a prajinii: a) Subansamble de sustinere pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucb) Subansamble placute sprijin pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucc) Element de rafortare pentru h=2, 8m-84 buc- pentru h=3, 5m-6 bucd)Subansamblu de ghidaj cu role- 3 buc-Cleme de derivatie-20 buc-Prajini electroizolante: -la tensiunea de 400kV- 2 buc- la tensiunea de 220kV-3 buc-Scurtcircuitoare trifazice: - 3 buc cu sectiunea de 70 mm2.- 2 buc cu sectiunea de 50 mm2- Scurtcircuitoare monofazice: -2 seturi (6 buc) cu sectiunea de 70 mm2.- 7 seturi (6 buc) cu sectiunea de 50 mm2
Valoarea estimata fara TVA: 96, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar pentru persoana juridica/conducatorul societatii sau declaratie de eligibilitate (Formular 12A); Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului, prin care ofertantul dovedeste ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 a, b, si d din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidatpana la data de30.06.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Opis cu documentele prezentate in oferta si pagina la care se gasesc;
Autorizare de livrare a produselor;
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea si conformitatea produselor;obligatoriu, buletine de incercare cu durata valabila pe cel putin un an de zile pentru prajinile electroizolante;
Mostre, descrieri si/sau fotografii, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru; o declaratie referitoare la dotarea tehnica;Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de calitate in conformitate cu ISO9001/2000 prezentand in acest sens un certificat emis de catre un organism autorizat independent sau alte dovezi concludente, care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem al managementului de mediu in conformitate cu ISO 14001/2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
80%
Descriere:
2.
Termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria societatii; Documentatia de atribuire se obtine in baza unei solicitari anterioare transmise prin fax
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 11:00
Locul: S.T.Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-108, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/3323564, Email: [email protected], Fax: 021/3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104640
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al ST Bucuresti
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.1A sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021 2016235, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer