Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor - Lot 1: Manometre, termometre si traductoare, Lot 2: Filtre, Lot 3: Actionari si componente ale acestora


Anunt de participare (utilitati) numarul 141166/17.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Marius Moldovan, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor - Lot 1: Manometre, termometre si traductoare, Lot 2: Filtre, Lot 3: Actionari si componente ale acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - depozitul central str.Barajului nr.2, Tg.Mures.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor - Lot 1: Manometre, termometre si traductoare, Lot 2: Filtre, Lot 3: Actionari si componente ale acestora - conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
42514320-1-Filtre de gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor - Lot 1: Manometre, termometre si traductoare, Lot 2: Filtre, Lot 3: Actionari si componente ale acestora - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 362, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie participare: lot 1-1.236 lei, lot 2?1.458 lei, lot 3?936 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Aceasta garantie este valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si(6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare- RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este: lot 1-1.235, 24 lei, lot 2-1.457, 40 lei, lot 3-935, 20 lei. a).Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare de produse.b)GBE de buna executie a contractului de furnizare de produse se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 ? forma la zi -se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) din HG 925/2006 - actualizata, se aplica in mod corespunzator. Daca partile convin GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. ulterioare (Formular 1C)-persoanele cu drept de decizie in cadrul acestei achizitii sunt: dl.Corin Emil Cindrea-director general SNGN ROMGAZ MEDIASdl.Gheorghe Dimbean-director departament economic SNGN ROMGAZ MEDIASdl.Pantelimon Avram?director SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdna.Caraivan Viorica?director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdl.Claudiu Ilinca?consilier juruidic SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdl.Victor Banu-presedinte comisie evaluaredl.Ovidiu Ciurca?membru comisiedna.Camelia Pop?membru comisiedl.Stelian Suceava-membru comisiedl.Mircea Gogu-membru comisiedl.Calin Baraian?membru comisiedl.Marius Moldovan?membru comisie.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane fizice /juridice romane -Certificat constator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Valoarea informationala a bilantului contabil consta in faptul ca acesta ofera informatii si date ce permit calculul unor indicatori economici utilizati in analiza echilibrului economico financiar al unei societati comerciale.
Media cifrei de afaceri globale.Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3(trei) ani.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Op. economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: Lot 1 ?247.048 lei, Lot 2 ?291.480 lei, Lot 3 ?187.040 lei.
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Valoarea solicitata pentru experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare decat: Lot 1 ?61.762 lei, Lot 2 -72.870 lei, Lot 3 ?46.760 lei obtinuta dintr-o singura livrare de produse, in ultimii 3 ani.AC solicita ofertantilor prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante produse livrate care indica beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul furnizarii produselor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Se va prezenta o lista a principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante produse furnizate.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul furnizarii produselor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va avea loc numai dupa o evaluare integrala a ofertelor.La LE vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare.LE se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda, in termen de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile.Durata unei runde este de 1 (una) zi.Pt a putea participa la LE op. economic trebuie sa detina certif. digital valid.Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Dupa incheierea rundei de LE, op. econ. care si-a imbunatatit oferta are obligatia sa transmita AC Formular de oferta (Formularul nr.7) precum si oferta refacuta cu valorile rezultate in urma LE in cel mult 2 zile lucratoare de la ultima runda de LE in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul op. economic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 13:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - Serviciul Contracte str.Salcamilor nr.23 Tg.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor, fara TVA pentru fiecare lot, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret pentru un lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere. La deschiderea ofertelor se va prezenta modelul de contract de furnizare de produse cu datele de identificare ale ofertantului semnat, stampilat si cu eventualele amendamente (daca exista) de reprezentantii legali ai ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer