Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Diverse aparate de masura si control?


Anunt de participare (utilitati) numarul 112012/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA MOTROC, Tel. 0248/523238, Email:  [email protected], Fax:  0248/523810, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Diverse aparate de masura si control?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, Depozitul Central, Str. Caracal nr. 244, Craiova, Jud. Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse aparate de masura si control
Produsele solicitate trebuie sa respecte toate caracteristicile tehnice prevazute in Caietelede Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform "cap. II. 2.1) Total cantitati/prestatii servicii/lucrari" din Fisa de Date a Achizitiei
Analizor de energie electrica trifazat portabil? 8 buc.Punte masurat prize pamant ? 36 buc.
Inregistrator de tensiune monofazat? 7 buc.
Dispozitiv pentru masurat sageata LEA ? 3 buc.
Microohmetru 200 Acc ? 4 buc.
Megohmetru 5000V ? 26 buc.
Trusa test curent primar? 5 buc.
Trusa monofazata pentru verificare relee complexe? 7 buc.
Trusa oscilografie intreruptoare? 6 buc.
Trusa rigiditate uleiuri electroizolante ? 2 buc.
Punte pentru masurare tangenta Delta ? 4 buc.
Trusa trifazata pentru verificare relee complexe ? 8 buc.
Dispozitiv pentru masurarea curentului de conductivitate la descarcatoarele cu ZnO ? 3 buc.
Analizor de energie electrica monofazat ? 42 buc.
Trusa pentru incercare cu tensiune alternativa ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de: 15.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 12 A), certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local, certificat constatatoremis de OficiulRegistrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei, cazier judiciar pentru conducatorul unitatii.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG nr.34/2006, certificat de inregistrare ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani: 4.860.900 Lei (fara TVA) / aproximativ 1.130.440 Euro (fara TVA)
Ofertantul va prezentabilantul contabil pentru ultimul an, vizat si inregistrat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea a cel mult 3 contracte, in ultimii 3 ani, al caror obiect a fost furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat: 1.350.250Lei (fara TVA)/aproximativ 314.010Euro (fara TVA) La depunerea ofertelor se vor prezenta mostre pentru: Analizor de energie electrica trifazat portabil; Punte masurat prize pamant; Inregistrator de tensiune monofazat; Dispozitiv pentru masurat sageata LEA; Megohmetru 5000V; Dispozitiv pentru masurarea curentului de conductivitate la descarcatoarele cu ZnO; Analizor de energie electrica monofazat.-Se va prezenta o lista a produselor furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor de la beneficiari.Se va prezenta experienta similara pentru toate categoriile de produse ce urmeazaa fi achizitionate conf. cod CPV 38341300-0 Instrumente de masurare a marimilor electrice.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara va fi eliminat.Se vor prezenta PV de receptie pentru produseleprezentate ca experientasimilara.Fisa referitoare la un contract trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului.Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale fata de S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A., in conformitate cu prevederile HGR nr. 1337/2006 si Art.34 din OUG nr. 94/2007 privind modificareasi completarea OUG nr. 34/2006 nu pot participa la procedurile de achizitii pana la onorarea acestora.-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe ale ofertantului.Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni(F 12I).-CV persoanelor cheie in indeplinirea contractului.-(F B2)-Informatii generale din Sectiunea Formulare.-Prezentare certificarii sistemului de management al calitatii (pentru furnizor si producator) conform Standardului ISO 9001/2000 emis de organisme acreditate.-Prezentare Autorizatie emisa de producator/importator.In cazul in care firma nu este importator atunci trebuie sa prezinte si autorizatia emisa de producator catre importator(F B3).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 11:00
Locul: CEZ DISTRIBUTIE S.A., Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Etaj III, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia tb. sa fie prezentata in limba romana. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.S-a recurs la accelerarea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A., DEPARTAMENT ACHIZITII
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Etaj III, Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0248/523238, Fax:  0248/523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer