Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Diverse aparate de masura si control?


Anunt de participare (utilitati) numarul 115922/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA MOTROC, Tel. 0248/523238, Email:  [email protected], Fax:  0248/523810, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Diverse aparate de masura si control?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, Depozitul Central, Str. Caracal nr. 244, Craiova, Jud. Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse aparate de masura si control
Produsele solicitate trebuie sa respecte toate caracteristicile tehnice prevazute in Caietelede Sarcin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform "cap. II. 2.1) Total cantitati/prestatii servicii/lucrari" din Fisa de Date a AchizitieiAnalizor de energie electrica trifazat portabil ? 8 buc.Punte masurat prize pamant ? 36 buc.Inregistrator de tensiune monofazat ? 7 buc.Dispozitiv pentru masurat sageata LEA ? 3 buc.Microohmetru 200 Acc ? 4 buc.Megohmetru 5000V ? 26 buc.Trusa test curent primar ? 5 buc.Trusa monofazata pentru verificare relee complexe ? 7 buc.Trusa oscilografie intreruptoare ? 6 buc.Trusa rigiditate uleiuri electroizolante ? 2 buc.Punte pentru masurare tangenta Delta ? 4 buc.Trusa trifazata pentru verificare relee complexe ? 8 buc.Dispozitiv pentru masurarea curentului de conductivitate la descarcatoarele cu ZnO ? 3 buc.Analizor de energie electrica monofazat ? 42 buc.Trusa pentru incercare cu tensiune alternativa ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe fiecare lot in Lei: LOTI800;LOTII4330;LOTIII200;LOTIV60;LOTV 330;LOTVI1240;LOTVII1250;LOTVIII2100;LOTIX2440;LOTX500;LOTXI4000;LOTXII7200;LOTXIII450;LOTXIV1600;LOTXV500
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 12 A), certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei, cazier judiciar pentru conducatorul unitatii.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG nr.34/2006, certificat de inregistrare ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT I 144000 Lei (fara TVA)/aprox 33490 Euro (fara TVA)
LOT II ? 780120 Lei (fara TVA)/aproximativ 181420 Euro (fara TVA)
LOT III ? 36000 Lei (fara TVA)/aproximativ 8370 Euro (fara TVA)
LOT IV ? 11340 Lei (fara TVA)/aproximativ 2640 Euro (fara TVA)
LOT V ? 59040 Lei (fara TVA)/aproximativ 13730 Euro (fara TVA)
LOT VI ? 223200 Lei (fara TVA)/aproximativ 51900 Euro (fara TVA)
LOT VII ? 225000 Lei (fara TVA)/aproximativ 52320 Euro (fara TVA)
LOT VIII ? 378000 Lei (fara TVA)/aproximativ 87910 Euro (fara TVA)
LOT IX ? 439200 Lei (fara TVA)/aproximativ 102140 Euro (fara TVA)
LOT X ? 90000 Lei (fara TVA)/aproximativ 20930 Euro (fara TVA)
LOT XI ? 720000 Lei (fara TVA)/aproximativ 167440 Euro (fara TVA)
LOT XII ? 1296000 Lei (fara TVA)/aproximativ 301390 Euro (fara TVA)
LOT XIII ? 81000 Lei (fara TVA)/aproximativ 18840 Euro (fara TVA)
LOT XIV ? 288000 Lei (fara TVA)/aproximativ 66980 Euro (fara TVA)
LOT XV ? 90000 Lei (fara TVA)/aproximativ 20930 Euro (fara TVA)
Ofertantul va prezenta bilantul contabil pentru ultimul an, vizat si inregistrat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea a cel mult 3 contracte, in ultimii 3 ani, al caror obiect a fost furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare(faraTVA)decat: LOTI40000Lei/aprox9300Euro;LOTII216700Lei/aprox50400Euro;LOTIII10000Lei/aprox2330Euro;LOTIV3150Lei/aprox730Euro;LOTV16400Lei/aprox3810Euro;LOTVI62000Lei/aprox14420Euro;LOTVII62500Lei/aprox14530Euro;LOTVIII105000Lei/aprox24420Euro;LOTIX122000Lei/aprox28370Euro;LOTX25000Lei/aprox5810Euro;LOTXI200000Lei/aprox46510Euro;LOTXII360000Lei/aprox83720Euro;LOTXIII22500Lei/aprox5230Euro;LOTXIV80000Lei/aprox18600Euro;LOTXV25000Lei/aprox 5810Euro.La depunerea ofertelor se vor prezenta mostre pentru: Analizor de energie electrica trifazat portabil;Punte masurat prize pamant;Inregistrator de tensiune monofazat;Dispozitiv pentru masurat sageata LEA;Megohmetru 5000V; Dispozitiv pentru masurarea curentului de conductivitate la descarcatoarele cu ZnO;Analizor de energie electrica monofazat.Se va prezenta o lista a produselor furnizate, insotita de modul de indeplinire al obligatiilor de la beneficiari.Se va prezenta experienta similara pentru toate categoriile de produse ce urmeaza a fi achizitionate conf.cod CPV 38341300-0.Ofertantul care nu prezinta experienta similara va fi eliminat.Se prezinta PV de receptie pentru produsele prezentate ca experienta similara.Fisa referitoare la un contract tb.sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului.Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale fata de CEZ DISTRIBUTIE SA, in conformitate cu prevederile HGR 1337/2006 si Art.34 din OUG 94/2007 nu pot participa la procedurile de achizitii pana la onorarea acestora.-Declaratie cu informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport ale ofertantului.Declaratie privind numarul mediu in ultimii 3 ani, CV persoanelor in indeplinirea contractului.Informatii generale.Prezentare certificarii sistemului de management al calitatii(pentru furnizor si producator) conf. Standardului ISO 9001/2008.-Prezentare Autorizatie emisa de producator/importator.In cazul in care firma nu este importator atunci trebuie sa prezinte si autorizatia emisa de producator catre importator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia tb. sa fie prezentata in limba romana. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. S-a recurs la accelerarea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6, sector 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, ,Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, DEPARTAMENT ACHIZITII
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Etaj III, Judetul Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. .0248/523238, Fax:  0248/523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer