Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse echipamente computerizate


Anunt de participare numarul 84142/10.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA PLANTELOR BUCURESTI
Adresa postala: Bd.Ion Ionescu de la Brad, Nr. 8, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 013813, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ICDPP, Tel., Tel.0721790291; 021 2693234, In atentia: D-nlui Alin Zamfiropol, Email: [email protected], Fax: 021 2693239, Adresa internet (URL): www.icdpp.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse echipamente computerizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Sediul ICDPP, B-dul Ion Ionescu de la Brad, nr. 8, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE COMPUTERIZATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cf. Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 65, 000 si 72, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A, Sectiunea III Formulare).Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (Formular B, Sectiunea III Formulare).
Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului original
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Certificat de inma-triculare la Registrul Comertului copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateRezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. 1. Ofertantii trebuie saprezinte urmatoarele documente:
a) O declaratie scrisa, data pe propria raspundere, din partea reprezentantului ofertantului, continandlista echipamentelorcomputerizate implementate, insotite de copii ale contractelor incheiate in ultimii 3 ani (certificate conform cu originalul, semnate de reprezentantul ofertantului si stampilate)b) Scrisori de recomandare de la cel putin 3 beneficiari ai echipamentelor computerizate privind calitatea solutieiinfomatice si satisfactia utilizatorilor; (original)
c) Dovada semnarii in ultimii 3 ani a unui contract incheiat cu o organizatie din domeniul cercetaredezvoltare inovare - proiectare, cu valoarea de minimum 70.000 lei pentru produse si servicii similare celormentionate in caietul de sarcini
(copie certificatea conform cu originalul, semnata de reprezentantul ofertantului si stampilata)
II. Documente emise de catre organismeacreditatecare confirma certificarea sistemului calitatii.III.Autorizare de la producator pentru furnizarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa un reprezentant al fiecarui operator economic care a depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021 3191674, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer