Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse medicamente


Anunt de participare numarul 137102/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Adresa postala: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Punct(e) de contact: mun.Suceava, b-dul. George Enescu, nr.16, Tel. +40 230520172, In atentia: Constantin Stelian Gorbanescu, Email: [email protected], Fax: +40 230523337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul centrelor din subordinea DGASPC Suceava precizate in anexa la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 851, 337.19RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4 contracte subsecvente aferente fiecarui an bugetar.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru sunt cele precizate in caietul de sarcini atasat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona diverse medicamente conform caietului de sarcini anexat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona diverse medicamente conform caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 851, 337.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 7703 lei; Garantia de participare in formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. - In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original autoritatii contractante, in cuantumul prevazuta in documentatia de atribuire, iar perioada de valabilitate a garantie de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, iar in SEAP se depune scanata, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata in contul RO96TREZ5915006XXX000197, Trez. Suceava, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare, iar in SEAP se depune scanat, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 7631, 34 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006. - Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. - Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 2, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin 3, din HG nr.925/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituireagarantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92, alin1, din HG nr.925/2006, "In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei".
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul DGASPC Suceava.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) si d).3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice
strainevor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ? Formularul 6.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ISAILA MARGARETA DIRECTOR EXECUTIV LUNGOCI SIMONA ECATERINA DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT FLORIN
TARNAUCEANU DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT POHOATA MAGDALENA-MANUELA SEF BIROU NACU MIHAELA-MARIANA SEF
BIROU ENEA LIVIANA SEF BIROU. DANELIUC NICULINA-DOINA SEF SERVICIU CRETU DANIELA SEF SERVICIU BOLOGA DANIEL SEF SERVICIU CORDUNEANU LOREDANA SEF BIROU MACIUCA VERONICA CRISTINA SEF SERVICIU BIRSETE SORIN SEF BIROU FILIP RASVAN SEF SERVICIU MACOVEI MARIA SEF SERVICIU COROVIAC TITUS SEF BIROU ALEXA IOAN SEF SERVICIU JIDUC CRISTIAN SEF COMPLEX STEFAN LUCIA SEF COMPLEX TONEGARI SINZIANA-GRATIELA SEF CENTRU BESENYEI EUGEN SEF CENTRU SAFTIUC DOINA MIOARA SEF CENTRU PASCAL CRINA MODESTA SEF COMPLEX CURTUI GABRIELA IULIANA SEF CENTRU CRETULEAC GEORGETA NADIA SEF CENTRU PINTILIE MIHAELA SEF CENTRU PRECOB OLTEA SEF COMPLEX BAITAN FLORICA SEF CENTRU IVAN IONEL SEF CENTRU BIALY BRINDUSA - SORINA SEF CENTRU NECHIFOR IRINA-LAURA SEF CENTRU ILISEI RODICA-SEF CENTRU; ANDRONIC GABRIELA FLORENTINA-SEF BIROU ZAMCU VASILE-SEF BIROU; JOLOBAI MARIA LAURA-SEF COMPLEX; BOGHIAN MARIUS MIHAI-SEF COMPLEX; DOMSA VASILE-SEF BIROU; AURSULESEI CATALINA-SEF CENTRU; PETRENCIC LAURA-SEF BIROU; RAIA IOAN-SEF CENTRU; RAIA MARIANA MIRELA-SEF BIROU; FRON GHEORGHE-SEF CENTRU; BOLOGAN NICOLAE-SEF BIROU.
7.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 7. I. Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentuluisi in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri).
Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
II. Autorizatiedefunctionareemisa de Ministerul Sanatatii.Autorizatiedefunctionareemisa de Ministerul Sanatatii in conformitate cu HG nr.144/23.02.2010 privind organizarea si functionarea MinisteruluiSanatatii, HG nr.15/1991 privind infiintarea societatilor comerciale farmaceutice si Legea nr.266/2008 a farmaciei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul proceduri online se constata ca ofertele pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Operatorii economici pot obtine documentatia de atribuire din SEAP, aceasta fiind atasata invitatie de participare publicata.Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari, respectand toate elementele/conditiile prevazute in acordul cadru. Autoritatea contractanta va relua competitia pentru fiecare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit consultand in scris operatorii economici semnatari ai acordului cadru, care vor putea depune oferte in scris incarcate pe SEAP pana la un termen limita. Autoritatea contractanta va atribui contractul subsecvent ofertantului care a prezentat oferta cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. (a) si alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Suceava
Adresa postala: B-dul. George Enescu, nr.16, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Tel. +40 0230520172, Email: [email protected], Fax: +40 0230523337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer