Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse medicamente


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.850.000 RON

Castigatorul Licitatiei: FARMACIA REMEDIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137102/30.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 128049
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Adresa postala: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Punct(e) de contact: mun.Suceava, b-dul. George Enescu, nr.16, Tel. +40 230520172, In atentia: Constantin Stelian Gorbanescu, Email: [email protected], Fax: +40 230523337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul centrelor din subordinea DGASPC Suceava precizate in anexa la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona diverse medicamente conform caietului de sarcini anexat.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 850, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S129-214098din07.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 29928 Denumirea: Diverse medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 27.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FARMACIA REMEDIA S.R.L.
Adresa postala: str. Marasesti, nr.44, bl.T1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720182, Romania, Tel. 0230522513; 0230530305, Email: [email protected], Fax: 0230522513
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3851337.19 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3850000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul proceduri online se constata ca ofertele pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Operatorii economici pot obtine documentatia de atribuire din SEAP, aceasta fiind atasata invitatie de participare publicata.Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari, respectand toate elementele/conditiile prevazute in acordul cadru. Autoritatea contractanta va relua competitia pentru fiecare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit consultand in scris operatorii economici semnatari ai acordului cadru, care vor putea depune oferte in scris incarcate pe SEAP pana la un termen limita. Autoritatea contractanta va atribui contractul subsecvent ofertantului care a prezentat oferta cu cel mai mic pret.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Suceava
Adresa postala: B-dul. George Enescu, nr.16, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Tel. +40 0230520172, Email: [email protected], Fax: +40 0230523337
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer