Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse medicamente


Anunt de participare numarul 145399/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Boli Reumatismale Dr.Ion Stoia
Adresa postala: Str.Thomas Masaryk, nr.5, sector2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020983, Romania, Punct(e) de contact: Anda Stefanescu, Tel. +40 212101039/ +40 212116848, Email: [email protected], Fax: +40 212101039, Adresa internet (URL): centru-reumatologie, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia centrului clinic de boli reumatismale "dr. Ion Stoia", str. Th. Masaryk nr.5, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui numar de 162 de loturi/ medicamente in diverse cantitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33642200-4-Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
162 de tipuri diferite de medicamente
Valoarea estimata fara TVA: intre 305, 407 si 662, 177RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6 alin (3) din HG 925/2006 completata si modificata.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in procent de 2% din valoarea totala minima estimata a fiecarui lot, conform tabelului centralizator din Caietul de sarcini si ANEXEI B.Pentru eveluarea si raportarea unitara a cuantumului garantiei de participare, conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, cursul de referinta este de 1 euro=4, 4291, stabilit la data de 05.06.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante. Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare se va face prin oricare din modalitatile urmatoare: (1)instrument de garantare irevocabil, emis de catre o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire (se poate folosiformularul A); Nota: in cazul instrumentelor de garantare emise de societati din strainatate, se va prezenta in mod obligatoriu, originalul si, in anexa, traducerea autorizata a acesteia in limba romana sau (2) ordin de plata, numai in lei, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru depunereaofertelor, in contul autoritatii contractante cod IBAN RO14TREZ7025 006X XX011087, deschis la Trezoreria sectorului 2 . In orice situatie dovada depunerii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP, scanata si in original , in plic la sediul autoritatii contractante, la secretariat pana cel mai tarziu la data limita a depunerii ofertelor . Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare , asa cum au fost solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinse ca inacceptabile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Modelele de Formulare - Formular nr. 2;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Modele de Formulare - Formular nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.obs.Certificatele solicitate sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Mod de prezentare: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - conf. art.5 ordin ANRMAP 509/20114. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Modele de Formulare - Formular nr. 6, conf. Ordin 314/2012Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea organizatoare/ contractanta, in calitate de lider de asociatie.5.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, se va intocmi conform modelului din (Modele de Formulare - Formular nr. 8)6. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: ec.Ivanoiu Carmen Marilena, prof. dr. Ionescu Ruxandra Maria , ec.Carausu Lucian, ec. Ciorascu Bogdan Florin, dr. Constantinescu Miruna Anca, dr. Catalin Codreanu, dr.Enache Camelia Magdalena, ec. Carmen Popa, jr. Suran Ioana Ruxandra, farm. Roset Ana, ing.Stefanescu Anda Gabriela, ec. III Albu Doina , ref. Baloiu Stefania. Completare formular BNOTA: Toate documentele solicitate se depun sub forma scanata in SEAP 1.Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.a) pentru persoane juridice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie certificata de ofertant pe proprie raspundere . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in originalb) pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).2.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000, in termen de valabilitate;
3.Autorizatie de punere pe piata a fiecarui produs ofertat sau Certificat de inregistrare al acestuia, emise de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii 95/2006, in termen de valabilitate.NOTA: Toate documentele solicitate se depun sub forma scanata in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul declara ca are produsele in stoc si le poate furniza pe toata durata contractului.
Respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea de produse, conform ISO 9001/2008 sau echivalent .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mod de prezentare: originalToate documentele solicitate se depun sub forma scanata in SEAPSe vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea de produse, conform ISO 9001/2008 sau echivalent Mod de prezentare: Documentul solicitat se depune sub forma scanata in SEAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte financiare au acelasi pret minim, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara sub forma unei clarificari in sistem prin carese va cere reofertarea pretului de catre operatorul economic prin incarcarea electronica in sistem a unui document care contine preturi noi. Dupa reofertarecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Daca si dupa reofertare se mentine egalitatea pretului minim, castigatorul va fi declarat functie de elemente ale ofertei tehnice, respectiv termenul de livrare.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesar un program de vizualizare a fisierelor semnate electronic; acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Reguli de comunicare si transmitere a datelor: Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ?Intrebari? din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP la Sectiunea ?Documentatie si Clarificari? din cadrul anuntului, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 60 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006. Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari in legatura cu Documentatia de atribuire operatorii economici trebuie sa se inregistreze in SEAP (www.e-licitatie.ro): Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari in timp util de catre operatorii economici. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (Sectiunea ?Intrebari?). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea ?Intrebari?), in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art.256 (2)din OUG 34/2006 modificata si completata; si conform prevederilor art.27 alin (5)termenele in care poate fi sesizat CNSC se raporteaza la valoarea estimata a fiecarui lot
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL CLINIC DE BOLI REUMATISMALE "Dr. ION STOIA", Serviciul juridic si Serviciul AAT
Adresa postala: str. Thomas Masaryk nr. 5., sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0020983, Romania, Tel. +40 212101039, Email: [email protected], Fax: +40 212101039
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer