Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse medicamente, Reactivi de laborator, Consumabile medicale, Diverse produse alimentare, Produse de curatenie, Articole marunte de birou, Accesorii informatice, Diverse echipamente, Dezinfectanti


Anunt de intentie numarul 25869/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala: Mun.Rm. Valcea Str. Calea lui Traian nr.201 - Jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240248, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. +40 250748001/318, In atentia: Oprea Angela, Email: [email protected], Fax: +40 2507469898, Adresa internet (URL): www.sjv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Diverse medicamente
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 42, 320, 000RON
Conform caietului de sarcini-Diverse medicamente.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.02.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reactivi de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 500, 000RON
Conform caietului de sarcini-Reactivi de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33124131-2-Benzi reactive (Rev.2)
33651600-4-Vaccinuri (Rev.2)
33696100-6-Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
38437100-8-Pipete (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Consumabile medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 14, 030, 000RON
Conform caietului de sarcini-Consumabile medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
33181520-3-Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33183200-8-Proteze ortopedice (Rev.2)
33692600-3-Preparate galenice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Diverse produse alimentare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
Conform caietului de sarcini-Diverse produse alimentare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.02.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Produse de curatenie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
Conform caietului de sarcini-Produse de curatenie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Articole marunte de birou
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 515, 000RON
Conform caietului de sarcini- Articole marunte de birou
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 26.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Accesorii informatice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
Conform caietului de sarcini- Accesorii informatice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30237300-2 - Accesorii informatice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.04.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Diverse echipamente
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
Conform caietului de sarcini-Diverse echipamente
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 24.04.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Dezinfectanti
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea s tr. Calea lui Traian 201
Cod NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 990, 000RON
Conform caietului de sarcini(caracteristici/lot)- Dezinfectanti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
33631600-8-Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
33741300-9-Dezinfectant pentru maini (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului 31.12.2013 cu posibilitatea de prelungire prin acte aditionale pana la data de 30.04.2012 conform estimarilor din caietul de sarcini, pentru 01.01.2014-30.04.2014. , nu se admit oferte alternative; informatii suplimentare se obtin la tel.+40 250748001/318 procedura de atribuire- licitatie deschisa.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mef.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.nmsf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer