Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 132573/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA MIHALACHE, Tel. +40 0332410774, Email: [email protected], Fax: +40 0332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CLINIC DE RECUPERARE IASI-MAGAZIA DE ALIMENTE
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700614 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU , Tel.0332410774
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 658, 789.38RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE-12 LOTURI- CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B A FISEI DE DATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 LOTURI- CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B A FISEI DE DATE
Valoarea estimata fara TVA: 658, 789.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantia de particip. : lot1:1812lei/ lot2:630lei/ lot3:37lei /lot4:2280lei/ lot5:73lei /lot6:46lei/lot7:240lei/lot8:1018lei/ lot9:252lei/ lot10:108lei/ lot11:83lei/lot12:10lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere privind neincadr. in dispoz.art 180 OUG 34/2006-formular A, sect.III , Declaratie privind neincad. in prevederile art.181 OUG 34/2006-formular B, sect. III ;Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa obligat. exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligat. exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010-formular C , sectiune III ;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din OUG.34/2006-formular D, sectiune III .Pentru persoane juridice/fizice romane-prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru Persoane juridice /fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente? in SEAP -Informatii generale pe anii 2008, 2009, 2010?formular E, in SEAP. Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere); In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in SEAP-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Certificat de calitate/ declaratie de conformitate a produsului , orice document care sa ateste calitatea, in SEAP. 2. Proces ?verbal de depunere mostre- Se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produs in parte, la sediul spitalului . 3. Ofertantul va completa Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicarea produselor din caietul de sarcini care vor fi livrate de subcontractantii, pentru subcontractantii in indeplinirea contractului, daca este cazul - completarea Formularului (F1.2) cu asociatii/subcontractantii si specializarea acestora.-in SEAP. 4 Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani-formular (K)-in SEAP. 5 Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului- in SEAP 6 Se vor prezenta documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate (copie conforma cu originalul) in SEAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una)zi(24 ore).Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)zile (24ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Adresa postala: Adresa: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI-OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Adresa postala: Adresa: Iasi, str. Pantiimon Halipa nr 14, IASI , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700656 , Romania , Tel.0332/410774, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700656, Romania, Tel. +40 0332410774, Fax: +40 0332410774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer