Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse produse alimentare


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
604.354 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. JUNK SHOP S.R.L. TG. SECUIESC
Anunt de atribuire numarul 76074/07.07.2009
Informatii anunt de participare asociat 64412
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Covasna
Adresa postala: P-ta Libertatii, Nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Tokos Imre, Tel.0267314660, Email: [email protected], Fax: 0267314660, Adresa internet (URL): www.protectiasociala.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Diverse produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile subunitatiilor apartinatoare DGASPC Covasna aratate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia acord-cadru cu 3 operatori economici pe o durata de 32 luni, conform celor aratate in fisa de date a achizitiei
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
604, 354.3RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12616 Denumirea: DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 6/3/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. JUNK SHOP S.R.L. TG. SECUIESC
Adresa postala: Str. Margaretei nr.5, bl.10, sc. A, ap. 7, Localitatea: TG.SECUIESC, Cod postal: 525400, Romania, Tel.0267/364763, Email: [email protected], Fax: 0267/364763
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 523000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 604354.30 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 31
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In urma aplicarii procedurii a fost primita doar o singura oferta a carei valoare depasea valoarea estimativa a acordului - cadru determinata pentru o perioada de 32 de luni. Avand in vedere insa natura si specificul achizitiei (alimente de baza necesare copiilor si persoanelor adulte aflate in sistemul de protectie al DGASPC si care necesita furnizare zilnica), comisia de evaluare a ofertelor a propus iar conducerea institutiei a aprobat acceptarea acestei oferte avand in vedere si aspectul ca, preturile unitare nu depaseau valorile de piata practicate la data organizarii licitatiei. Mentionam ca, la acest capitol de cheltuieli, contractele subsecvente in cadrul acordului cadru se incheie in functie de existenta fondurilor asigurate prin buget, frecventa incheierii acestora find determinata tot de aceasta. In cazul in care in perioada de valabilitate a acordului - cadru , valoarea contrectelor subsecvente va depasi valoarea acordului-cadru inaintea expirarii termenului de valabilitate a acestuia, se va recurge la o alta procedura de atribuire, tot prin licitatie deschisa
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al DGASPC Covasna
Adresa postala: Str. Libertatii nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267314660, Email: [email protected], Fax: 0267314660, Adresa internet (URL): www.protectiasociala.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer