Licitatie Publica - DIVERSE PRODUSE ALIMENTE (DE ORIGINE ANIMALA - DE ORIGINE VEGETALA)
Anunt de participare numarul 145165/24.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: TEREZA ION, Tel. +40 2237192/+40 0318059301, Email: [email protected], Fax: +40 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DIVERSE PRODUSE ALIMENTE (DE ORIGINE ANIMALA - DE ORIGINE VEGETALA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.N.G.G.?Ana Aslan? Bucuresti, in locatia din str. Caldarusaninr.9, sect.1 ? magazia de alimente si Sos. Calea Bucurestilor nr.307 Otopeni ? magazia de alimente
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 520, 251.52 si 3, 287, 772.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de necesitatea autoritatii contractante. lunar/ trimestrial in functie de bugetul aprobat si datele de aprobare al bugetului. Valoarea celui mai mare contract sub. este de: LOT1= 187.641, 30 lei fara TVA, LOT 2 = 235.916, 00 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse produse alimentare (de origine animala - de origine vegetala)
Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul produselor utilizand mijloace de transport proprii pana la cele doua sedii ale Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1, siCalea Bucurestilor nr. 307 Otopeni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pentru ACORD CADRULOT I. PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA
1.Branza de vaci - minim 8160kg.- maxim 12000kg;
2.Branza telemea - minim 2208kg.- maxim 2760kg;
3.Branza topita - minim 3120kg.- maxim 4890kg;
4.Crenvusti de pui - minim 720kg.- maxim 960kg;5.Ficat de pui - minim 9120kg.- maxim 11280kg;
6.File peste - minim 2880kg.- maxim 3600kg;
7.Iaurt100 g.- minim 6720buc - maxim 13440buc;
8.Iaurt200 g.- minim 1920buc.- maxim 2400buc;
9.Lapte praf- minim 5400kg.- maxim 7800kg;
10.Oua - minim 135360 buc ? maxim168000 buc;
11.Piept de pui (carne de pasare)- minim 16128kg.- maxim 19560kg;
12.Pulpa de manzat fara os - minim 2400kg.- maxim 2880kg;
13.Pulpa de porc fara os- minim 1920kg.- maxim 2400kg;
14.Pulpe de pui inferioare (carne de pasare)- minim 19680kg.- maxim 24840kg;
15.Smantana - minim 720kg.- maxim 840kg;
16.Unt 200 g - minim 4320kg.- maxim 7200kg;LOT II. PRODUSE DE ORIGINE VEGETALA
1.Albitura - minim 1680kg.- maxim 2160kg;
2.Apa plata 2 litri la comanda (ocazional) - minim 1200 buc ? maxim1440 buc;
3.Ardei gras in sezon (10 luni in 2 ani) - minim 6400kg.- maxim 8100kg;
4.Ardei gras la comanda (ocazional) - minim 240kg.- maxim 288kg;
5.Banane la comanda (ocazional) - minim 24kg.- maxim 48kg;
6.Biscuiti Eugenia - minim 129600buc ? maxim 168000buc;
7.Bors - minim 5280 litri.- maxim 6960 litri;
8.Branza tofu - minim 120kg.- maxim 240kg;
9.Brocolila comanda (ocazional) - minim 96kg.- maxim 120kg;
10.Bulion (pasta de tomate) - minim 4320buc ? maxim 6000buc;
11.Cartofi- minim 52800kg.- maxim 69600kg;
12.Castraveti in otet - minim 1200 buc ? maxim1440 buc;
13.Castraveti proaspeti la comanda (ocazional) - minim 240kg.- maxim 288kg;
14. proaspeti in sezon (10 luni in 2 ani) - minim 200kg.- maxim 300kg;
15.Ceai de fructe - minim 10560 cuti ? maxim 14400cuti;
16.Ceai de plante - minim 4800 cuti ? maxim 6000cuti;
17.Ceapa uscata - minim 6720kg.- maxim 9120kg;
18.Ceapa verde in sezon - minim 140leg.- maxim 170leg;
19.Ciuperci la cutie - minim 3456buc ? maxim 3840buc;
20.Compot ananas - minim 960buc ? maxim 1440buc;
21.Condimente - minim 15360plic ? maxim 21120 plic;
22.Conopida proaspata la comanda (ocazional) - minim 72kg.- maxim 96kg;
23.Cozonac500g. - minim 8400buc ? maxim 10080buc;
24.Delikat knor - minim 480kg.- maxim 600kg;
25.Dovlecei congelati (10 luni 2 ani) - minim 800kg.- maxim 1000kg;
26.Dovlecei proaspeti in sezon (10 luni 2 ani) - minim 4400kg.- maxim 5500kg;
27.Faina alba- minim 960kg.- maxim 1320kg;
28.Fasole verde congelata la comanda (oczional) - minim 48kg.- maxim 96kg;
29.Fasole verde conserva - minim 43200kg.- maxim 55200kg;
30.Foi de vita (de 2 ori in 2 ani) - minim 1000buc ? maxim 1040buc;
31.Fulgi de cartofi - minim 1152kg.- maxim 1920kg;
32.Gem de fructe (caise, visine, piersici) - minim 18240buc ? maxim 20400buc;
33.Gogosari in otet - minim 576buc ? maxim 720buc;
34.Gris- minim 960kg.- maxim 1320kg;
35.Lamai - minim 1296kg.- maxim 1440kg;
36.Malai grisat- minim 3552kg.- maxim 4776kg;
37.Margarina vegetala - minim 720kg.- maxim 840kg;
38.Masline dietetice- minim 1440kg.- maxim 2040kg;
39.Mazare la cutie - minim 3120kg.- maxim 3600kg;
40.Mere - minim 62400kg.- maxim 76800kg;
41.Miez de nuca de 2 ori in 2 ani- minim 6kg.- maxim 10kg;
42.Morcov - minim 12480kg.- maxim 14880kg;
43.Mucenici de 2 ori in 2 ani- minim 60kg.- maxim 80kg;
44.Orez - minim 9120kg.- maxim 11520kg;
45.Otet- minim 1272 litri- maxim1320 litri;
46.Pascade 2 ori in 2 ani - minim 20kg.- maxim 30kg;
47.Portocale la comanda (ocazional)- minim 480kg.- maxim 600kg;
48.Rosii in builion - minim 12480buc- maxim 18000buc;
49.Rosii proaspete in sezon (10 luni 2 ani)- minim 4000kg.- maxim 5500kg;
50.Rosii proaspete la comanda extrasezon - minim 240kg.- maxim 288kg;
51.Salata verde - minim 9216buc.- maxim 11712buc;
52.Sare de bucatarie - minim 1632kg.- maxim 2040kg;
53.Sare extrafina - minim 960kg.- maxim 1080kg;
54.Sfecla rosie - minim 5760kg.- maxim 6240kg;
55.Spaghete - minim 10080kg.- maxim 13680kg;
56.Spanac congelat (10 luni 2 ani) - minim 1800kg.- maxim 2000kg;
57.Taietei - minim 480kg.- maxim 600kg;
58.Telina- minim 12480kg.- maxim 14880kg;
59.Ulei foarea soarelui- minim 6960 litri- maxim 8520 litri;
60.Usturoi - minim 120kg.- maxim 144kg;
61.Usturoi verde in sezon - minim 140leg.- maxim 170leg;
62.Varza alba - minim 24960kg.- maxim 31440kg;
63.Varza rosie - minim 1440kg.- maxim 1680kg;
64.Verdeata- minim 22080leg.- maxim 26880leg;
65.Vopsea oua (de 2 ori in 2 ani) - minim 240plicuri- maxim 280 plicuri;
66.Zahar- minim 5760kg.- maxim 7920kg;
67.Zarzavat de ciorba - minim 7200buc.- maxim 8400buc;Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pentru un Contract subsecvent se regaseste in caietului de sarcini.
LOT I. PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA
LOT II. PRODUSE DE ORIGINE VEGETALA
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 520, 251.52 si 3, 287, 772.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de 2 % din valoarea estimata a fiecarui lot- este precizata in anexa loturi, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.da X nu -Coantumul ce se va retine in masura in care Consiliul respinge contestatia este conf art 278.1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art 5 ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante in afara plicului la data limita de deschidere, conf.art 86 alin 6/HG 925/2006 Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Curs BNR din data de 10.06.2013. 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, in conf. cu art 89 dinHG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006 contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 ? original
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Dr. Bogdan Paltineanu;
Director economic Ec. Elena Nituica;Sef Birou Achizitii Publice - Ec. Tereza Ion;
Av. Claudiu Constantinescu-Dan;Sef Birou Financiar-Ec.Corina Dumitru;Biroul Aprovzionare ? Mrc. Croitoru Ion;Persoanele care aproba bugetul pentru finantarea contractelor achizitiei de furnizare ce fac obiectul prezentei proceduri - Manager Dr. Bogdan Paltineanu; - Director economic Ec. Elena Nituica.
Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original. Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul cu mentiunea ca informatiile in acest certificat sunt reale, valabil la data limita de depunere a ofertelor).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie a originalului) valabil la data limita de depunere a ofertelor aferenta procedurii, cu mentiunea ca informatiile in acest certificat sunt reale din care sa rezulte:
- codurile CAEN corespunzatoare cu obiectul procedurii care fac obiectul acordului-cadru,
- cert. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului;
-ofertantul sa nu aiba inscrise mentiuni privitoare la condamnari;
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor.
Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate (in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul) documentul in original/copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2. Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata :
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) ? (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
Nota : Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link :
www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata :
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere), (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).
Nota : autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni :
conformitatea si legalitatea.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator, daca este cazul.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Cerinta nr. 3. Autorizatie de functionare sanitar veterinara pentru punctul de lucru valabila emisa de ANSVSA conform Ordinului 111/2008 ? Modalitatea de indeplinire, copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generaleSe vor prezenta informatii cu privire la: - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (, 2010, 2011, 2012), fara a se lua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat: Lot 1 = 375282, 60 lei fara TVA; Lot 2 = 471832, 00 lei fara TVA.(cerinta minima de calificare)
Modalitatea de indeplinire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) ? Original
Modalitatea de indeplinire
2.Cerinta minima de calificare - Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor) cu o valoare minima, prin raportare la fiecare lot, Lot 1 ? 62.547, 00lei fara TVA; Lot 2 ? 79.552, 00 lei fara TVA. ? Minim 1 contract -
livrari efectuate in ultimii 3 ani, prin
prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate oride catre clientul beneficiar pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus copie conforma cu originalul.
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse. - Original
4.Cerinta minima de calificare - Minim 2 mijloace de transport marfa (indiferenet de capacitate) unul frigorific pentru produse perisabile si altul nefrigorific pentru produse ambalate neperisabile - dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere/ comodat sau declaratii din partea unor terte pers. privind punerea la
dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport.(copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).
5. Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicare apartii/ partilor din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi ? original
6. Se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate in cadrul unui lot.
Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. ? pe baza procesului verbal de predare primire, in original
7. Calitatea produselor va fi cea prevazuta de standardele in vigoare sisolicitata prin Documentatia de atribuire si va fi atestata de: certificate de calitate; certificate de garantie; raport de incercare, conf. legislatiei in vigoare. copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul
8. Se va prezenta autorizatia sanitara pentru mijloacele de transport alimente perisabile si ambalate emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru SigurantaAlimentelor- copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 1.ISO 22000/2005 sau echivalent (valabil la data limita depunere a ofertelor ) ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 2. ISO 9001/2008 sau echivalent (valabil la data limita depunere a ofertelor )? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare obiectului procedurii..Se va completa si depune, corespunzator din Sect.Formulare.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.2.Modalitatea de indeplinire - Minim 1 contract - livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedit prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemna te de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus.conform art.188 alin.1) lit.a) din OUG 34/2006Curs mediu in Lei avut in vedere pentru calcul echivalentei comunicat de BNR/BCE: Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;3. Modalitatea de indeplinire ? completare formular corespunzator, se va prezenta declaratia privind utilajele din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar. Original4. Modalitatea de indeplinireDovada se va face prin acte proprietate /contracte de inchiriere/comodat sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri /contracte a mijloacelor de transport(copie original semnata sistampilata cu mentiunea conform cu originalul).5. Modalitatea de indeplinire- Completarea Formularului corespunzator, cu subcontractantii si specializarea acestora. (original)6. Modalitatea de indeplinireNeprezentarea mostrelor solicitate in cadrul unui lot atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelorpe baza p. verbal de predare primire, in original.7. Modalitatea de indeplinireCalitatea produselor va fi cea prevazuta de standardele in vigoare sisolicitata prin Documentatia de atribuire si va fi atestata de: certificate de calitate; certificate de garantie; raport de incercare, conf. legislatiei in vigoare.8. Modalitatea de indeplinireSe va prezenta autorizatia in copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.1. Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca are implementat: - un sistem de management al sigurantei alimentului in conformitate cu ISO 22000/2005 sau echivalent ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.2. - Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate(nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca are implementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 10:00
Locul: I.N.G.G.?ANA ASLAN?, str. Caldarusani, nr. 9, sector 1, Bucuresti, parter, Amfiteatru.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa pentru reprezentantul ofertantului, care participa la deschiderea ofertelor (copie C.I.)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea la o data ulterioara, a unor noi propuneri financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inaintarea contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conform art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.N.G.G. ANA ASLAN
Adresa postala: str.Caldarusaninr. 9, sect. 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel. +40 2237192/+40 0318059301, Email: [email protected], Fax: +40 2231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 16:01