Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse servicii de intretinere si reparare


Anunt de participare numarul 120673/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala:  STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGIANA PREDA, Tel. 0217457004, Email:  [email protected], Fax:  0217457004, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse servicii de intretinere si reparare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 258, 065RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 258, 065RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se percepe garantie de participare in cuantum de 25.161, 30 Ron reprez 2% din val estim a acordului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Eligibilitatea; 2.Declar priv participarea la procedura;3. Declar privind neincadrarea in prevederile art 181; 4.Certificat de inreg;5. Statutul si actele adit; 6 Certific Constata emis de ORC;7.Certif de atestare fiscala; 8.Certificat privind impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min 600000 Euro; Bilatul la 31.12.2010 si balanta la 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip prest de servicii in ultimii 3 ani.
Experienta sim - contract serv similare in valoare de minim 100000 Euro.
Lista dotari aparatura th.
Recomandari - min 1 in original coresp contr prez la experienta similara.
Declaratie priv nr de angajati si Cv personal de specialitate.
ISO 9001 in domeniul 4322.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
cf Ordinului 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Conform criteriilor prezentate la VI.3) Alte informatii din prezentul anunt.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 10:30
Locul: Str Cernisoara nr 38-40 Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Punctajul pentru criteriul de selectie ?autorizatii de service sau montaj de la producator/importator? se acorda astfel: a) pentru 3 sau un numar mai mare de 3 autorizatii se acorda 3 puncte: b) pentru 2 autorizatii se acorda 2 puncte;c) pentru o autorizatie se acorda 1 punct;d) pentru nici o autorizatie depusa nu se acordapuncte.2. Punctajul pentru criteriul de selectie ?personal alocat penru indeplinirea serviciilor? se acorda astfel: a) pentru un numar de 10 sau mai multe persoanese acorda 4 puncte;b) pentru un numar n mai mic decat 10 persoane punctajul se acorda astfel: P=(n x 4)/103.Punctajul pentru criteriul de selectie ?certificari ISO? se acorda astfel: a) pentru orice alte certificate ISO intr-un domeniu similar, decat cel solicitat ca cerinta obligatorie se acorda 3 puncte;b) neprezentarea niciunui alt certificat ISO se puncteaza cu 0 puncte:
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191674, Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STR CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0217457004, Fax:  0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer