Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Diverse servicii de intretinere si reparare


Anunt de intentie numarul 10797/21.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Str. Gheorghe Danilopol, nr.2-4, BUCURESTI, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel.0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Diverse servicii de intretinere si reparare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Bdul. Unirii nr.37, sector3, Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000EUR
- intretinerea si repararea sistemelor de asigurare a continuitatii alimentarii cu energie electrica, sistemelor de curenti tari 220 V 380 V, sistemelor de incalzire racire, sistemelor mecanice, echipamente speciale si instalatii sanitare.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 25.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Valoarea estimata a contractului s/a determinat prin luarea in considerare inclusiv a serviciilor similare care pot fi achizitionate ulterior, perioada maxima de achizitionare a serviciilor fiind de 24 luni de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Contractul se incheie pana la sfarsitul anului, cu drept de prelungire conform prevederilor art.122 lit.j din O.U.G. nr.34/2006
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 17:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer