Licitatie Publica - Diverse tipuri de echipamente computerizate
Anunt de participare numarul 123655/15.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021.3182564, In atentia: Alexandru Vasiliu, Email: [email protected], Fax: 021.3180296, Adresa internet (URL): www.usamvb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse tipuri de echipamente computerizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: USAMV Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, Bucuresti;
- Facultatea de Medicina Veterinara, Splaiul Independentei, nr. 105, sector 5, Bucuresti.
- Filiala Calarasi cu sediul in Calarasi, Prelungirea Bucuresti, nr. 4, Colegiul Agricol ?Sandu Aldea?.
- Filiala Slatina, str. Streharet, nr. 150, Colegiul National Agricol ? Carol I?.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverse tipuri de echipamente computerizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: SISTEM PC (2 BUCATI)
LOTUL 2: SCANNER (1 BUCATA)
LOTUL 3: POZITIA 3.1: VIDEOPROIECTOR (1 BUCATA); POZITIA 3.2: ECRAN PROIECTIE(1 BUCATA)
LOTUL 4: MULTIFUNCTIONALA LASER (1 BUCATA)
LOTUL 5: MULTIFUNCTIONALA (2 BUCATI)
LOTUL 6: POZITIA 6.1: LAPTOP MINI(1 BUCATA); POZITIA 6.2: LAPTOP (3 BUCATI); POZITIA 6.3: LAPTOP -TABLETA (1 BUCATA); POZITIA 6.4: FAX ( 2 BUCATI); POZITIA 6.5: MULTIFUNCTIONALA A4 (1 BUCATA); POZITIA 6.6: SISTEM PC COMPLET( 93 BUCATI); POZITIA 6.7 : VIDEOPROIECTOR (2 BUCATI); POZITIA 6.8: IMPRIMANTA (2 BUCATI).
Valoarea estimata fara TVA: 276, 014.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 64 lei-lot1;729 lei-lot2;116 lei-lot3;129 lei-lot4;12 lei-lot5;4469 lei-lot6. Garantia buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget alocat USAMVB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, maxim 3 contracte cu acelasi specific, similare cu obiectul prezentei achizitii.
Operatorul economic trebuie sa prezinte certificate sau alte documente care sa ateste originea produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala licitatie electronica, o singura runda de o zi. Elementul repetitiv - pretul. Mai multe informatii in DA, Cap. IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 10:00
Locul: USAMVB, Bd. Marasti, nr. 59, sect. 1, la Serviciul Achizitii Publice, demisol.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Buget alocat USAMVB
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256² lit. b) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 077464, Romania, Tel. 021.318.25.64/279, Fax: 021.318.02.96, Adresa internet (URL): www.usamvb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 14:30