Licitatie Publica - Diverse tipuri de seminte pentru Herghelia Sambata
Anunt de participare numarul 134001/15.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005/229, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Iosif Preda, Tel. +40 268415770, In atentia: Ing. Iosif Preda, Email: [email protected], Fax: +40 268475678
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Diverse tipuri de seminte pentru Herghelia Sambata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Hergheliei Sambata, Localitatea Sambata de Jos, nr. 54
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse tipuri de seminte, necesare infiintarii culturilor de primavara, in vederea asigurarii necesarului de hrana pentru efectivul de cabaline de la Herghelia Sambata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03111000-2 - Seminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se va depune pentru intreaga cantitate solicitata in Anexa Ia Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 360 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie incarcata pe SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractuluiForma de constituire a garantiei de buna executie : conform Art. 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr. 1 din documentatia de atribuire.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 69^1 din OUG 34/2006 - se vor completa formularele 2 si 3 din documentatia de atribuire.
-Declaratie privind calitatea de participant - se va completa formularul nr. 4 din documentatia de atribuire.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 5 din documentatia de atribuire.
-Certificat constatator privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - formularul emis de autoritatile competente, care va face dovada achitarii taxelor si impozitelor in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ing. Florin Bordas, Ec. Corina Vira, Ing. Alina Curtu, Cons. Jur. Dorel Valcu, Ing. Vlad Blaj Voinescu, Ing. Iosif Preda, Dr. Cosmin Dragan, Ing. Boanta Viorel. Se va prezenta copie dupa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind Cifra Medie de afaceri.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 70720 lei ;
Cifra medie vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu al BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.
Certificat de calitate dat de un laborator autorizat (in conformitate cu Legea nr.266/2002 republicata, Legea nr.212/2010 si H.G.nr.716/1999). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca semintele indeplinesc standardele in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
428/08.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca Directia Silvica Brasov este subunitate a RNP Romsilva Bucuresti, aceasta poate initia si finaliza proceduri de achizitii prin delegare. RNP ? Romsilva are certificat digital cu mai multi utilizatori. Directia Silvica Brasov este unul dintre utilizatori. Programul anual al achizitiilor se intocmeste si se aproba de catre RNP - Romsilva Bucuresti, prin insumarea valorilor pe coduri CPV necesare pentru fiecare directie silvica. Drept urmare, Directia Silvica Brasov are obligatia de a respecta Programul anual al achizitiilor pe anul 2012, aprobat de RNP - Romsilva, unde la acest cod CPV procedura este licitatie deschisa. A se vedea si Nota privind alegerea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, , in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Brasov
Adresa postala: Str. Closca, nr. 31, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Tel. +40 268415770, Email: [email protected], Fax: +40 268475678, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 15:54