Licitatie Publica - ?Doborat arbori, taieri de corectie si extragerea sistemului radicular in Municipiul Oradea?
Anunt de participare numarul 115652/18.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul Achizitii Publice, Tel. 0259.437000, 0259.436276, In atentia: Doina Romocea, Email: [email protected], Fax: 0259.409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Doborat arbori, taieri de corectiesi extragerea sistemului radicularin Municipiul Oradea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Doborat arbori, taieri de corectiesi extragerea sistemului radicularin Municipiul Oradea?
malul stang si malul drept al Crisului Repede
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. I mal drept Crisul Repede
Lotul nr. II mal stang Crisul Repede
Valoarea estimata fara TVA: 596, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare Lotul I = 5900 lei;garantia de participare Lotul II = 5900 lei;garantia de buna executie 10% din valoarea contrcatului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului
cerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de statcerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) sa fie mai mare sau egala cu : -pentru serviciile privind Lotul I- 596.774 lei-pentru serviciile privind Lotul II- 596.774 leiPrezentarea bilantului contabilpe anii 2008, 2009 vizat si inregistrat de autoritatile competente in domeniu si preliminat pentru anul 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani contracte pentru servicii similare , avand ca obiect servicii de doborat arbori/ taieri de corectie/ extragerea sistemului radicular.
In acest sens, ofertantul va prezenta cel mult doua contractesimilare, pentru fiecare lot in parte, avand ca obiect servicii de doborat arbori/ taieri de corectie/ extragerea sistemului radicular, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu:
?Lotul I - 298.387 lei fara TVA;Lotul II - 298.387 lei fara TVA.
-Informatii referitoare la persoanele responsabile pentru prestarea serviciilor ;
-Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiinclusiv dotarile pe care le detine;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- personalul minim stabilit ca necesar pentru doua formatii de lucru respectiv pentru un lot fiind de minim 8 persoane, din care : -minim 4 persoane drujbisti - fasonatori mecanici.- doi sefi de echipa (cate o persoana pentru fiecare formatie de lucru)care sa coordoneze activitatea.dispozitiv de scos sistemul radicular performant si adecvat inclusiv pentru arbori cu diametrul mai mare de 70 cm. ? 1 bucata;
- utilaj de ridicat pentru lucru la inaltime (minim 20 metri) ? 1 bucata;
- macara 12.5-18 t ? 1 bucata;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta al actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea- Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259437000, Fax: 0259409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 12:08