Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatia de atribuire pentru achizitionarea de benzina de aviatie, cod CPV 09132200-5, si ulei mineral MS-20 cod CPV 09211820-5, prin procedura ,, licitatie deschisa,


Anunt de participare numarul 97936/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01838
Adresa postala: loc.Boboc, com.Cochirleanca, jud.Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Punct(e) de contact: Barlaboi Marius, Tel.0238721099 int.174, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa internet (URL): www.afas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire pentru achizitionarea de benzina de aviatie, cod CPV 09132200-5, si ulei mineral MS-20 cod CPV 09211820-5, prin procedura, , licitatie deschisa,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 1838 Boboc, loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de benzina de aviatie, cod CPV 09132200-5, si ulei mineral MS-20 cod CPV 09211820-5, prin procedura, , licitatie deschisa,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132200-5 - Benzina cu plumb (Rev.2)
09211820-5-Uleiuri minerale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120.000 kg- benzina de aviatie 100LL
2.110 L -ulei mineral MS-20
Valoarea estimata fara TVA: 717, 647RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.06.2010 pana la 14.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pt. lot 1= 13.803 lei, garantia de participare pt. lot 2= 549 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Ministerul Apararii Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de atestare fiscala emis de MFP, Certificat de atestare fiscala emis de Primarie (Consiliul local), Cazier judiciar, Certificat de inregistrare continand nr. de ordine din ORC si codul unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia activelor, datoriilor si capitalurilor proprii la data de 30.06.2009, vizata si inregistrata de administratia finantelor publice(copie autentificata), precum si balanta de verificare la data de 30.06.2009 (copie autentificata), fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
, lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, autorizatie de antrepozit fiscal, documente de certificare a calitatii , certificat de autorizare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, ISO 9001/2001 sau certificate echivalente emise de organisme acreditate in UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pas minim de licitare = 0, 1% din valoarea fara TVA/lot.Runda electronica se va prelungi cu 1h, dupa expirarea timpului alocat, daca in ultimele 15 min. s-a modificat clas.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:30
Locul: UM 1838 Boboc, loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sect.3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic si compartiment contracte si achizitii al UM 01838 Boboc
Adresa postala: loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Tel.0238721099, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa internet (URL): www.afas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer