Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatia descriptiva a produsului "benzina de aviatie 100 LL"


Anunt de participare numarul 80144/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01838
Adresa postala: loc.Boboc, com.Cochirleanca, jud.Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MIHALCEA, Tel.0238721099 int.174, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa internet (URL): www.afas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Documentatia descriptiva a produsului "benzina de aviatie 100 LL"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01838 Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatia descriptiva a produsului "benzina de aviatie 100 LL", prin procedura-negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132200-5 - Benzina cu plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100.000 Kg
Valoarea estimata fara TVA: 587, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare -11.740 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Ministerul Apararii Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punc de vedere formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, declaratia de neincadrarea in art. 181 din OUG34/2006, Certificat constatator emis de ORC, cu maxim 30 zile calendaristice inainte de data sedintei de calificare a candidatilor prezentat in original sau in copie legalizata, Certificat de atestare fiscala eliberat de MFP, valabil la data sedintei de calificare , Certificat de atestare fiscala eliberat de Primarie (Consiliu local)valabil la data sedintei de calificare, Certificat de inregistrare continind nr. de ordine din RC, si CUI-ul atribuit de MFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, Balanta de verificare la 30, 04, 2009, Fisa de informatii generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, din care sa reiasa experienta similara: vinzare benzina de aviatie, contractele din ultimii trei ani sa cumuleze o valoare de 15.000 euro, declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima derularea ori indeplinirea in ultimii trei ani a unuia sau a mai multor contracte care au avut ca obiect furnizarea unor servicii similare in valoare de 15.000 euro, Declaratia producatorului din care sa rezulte ca va furniza produse fabricate cu cel mult un an de la data livrarii, autorizatie de antrepozit fiscal eliberata de MFP sau echivalenta pentru ofertantii din alte state, documente de certificare a calitatii emis de producator, certificat de producator sau autorizatie de dealer autorizat sa comercializeze produsele solicitate, certificat de autorizare ca distribuitor pt. produse aeronautice, ,benzina, , eliberat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, ISO9001/2001 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent sau va face dovada ca s-a inceput procedura de acreditare pt. eliberarea lui
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Motiv de extrema urgenta datorata activitatilor de deservire a zborului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
autorizatie de antrepozit fiscal data de MFP sau echivalenta , certificat de distribuitor pt. produse aeronautice, ,benzina, , eliberat de Autoritatea A.C.Romana,
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
29.06.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 12:00
Locul: UM 01838 Boboc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In TERMEN DE 10 ZILE de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta in considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic si compartimentul contracte si achizitii
Adresa postala: UM 01838 Boboc, com Cochirlenca, jud Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Tel.0238721099, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa internet (URL): www.afas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer