Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatie atribuire Amenajare corp A si B parter in blocul central pentru realizarea serviciului de internari pediatrie, OG si garderoba pacienti,amenajare spatii vestiare personal in demisol si inchiderea inelului de apa


Anunt de participare numarul 126450/20.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala:  str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea:  Campulung, Cod postal:  115100, Romania, Punct(e) de contact:  sterian pricope, Tel. 0248 511860, Email:  [email protected], Fax:  0248 511860, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DocumentatieatribuireAmenajarecorp A siBparterinbloculcentralpentrurealizareaserviciuluideinternaripediatrie, OGsigarderobapacienti, amenajare spatiivestiarepersonalindemisol siinchidereaineluluideapa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SpiatalulMunicipalCampulung, str. Dr. Costea, Nr.8, loc. Campulung-Muscel, jud, Arges, cod115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DocumentatieatribuireAmenajarecorp A siBparterinbloculcentralpentrurealizareaserviciuluideinternaripediatrie, OGsigarderobapacienti, amenajare spatiivestiarepersonalindemisol siinchidereaineluluideapa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformdocumentatieianexate
Valoarea estimata fara TVA: 470, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2011 pana la 23.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Seconstituiegarantiadeparticipareincuantumde2 %dinvaloareaestimata, respectiv9414 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BugetulLocal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA, 2 DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, 3.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 , atasat prezentei documentatii4 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale .
5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?informatii generale privind operatorul economic potrivit Formularului 6 din Sectiunea IV; documentul se va depunein original
?Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in dreptdocumentul se va depunein copie
?cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010, care trebuie sa fie egala (sau mai mare) cu 90000 lei sau echivalentul in Euro, EURO (1 Euro = 4.2272 leivalabil in data de 11.07.2011.), inregistrata din executia de lucrari, documentul se va depunein original ;
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 %va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legeanr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
?obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, conform Formularului9, in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, documentul se va depuneinoriginal sau copie xeroxsemnatasistampilatadereprezentantullegal, conformcuoriginalulCertificat de inregistrare; documentul se va depune incopie xeroxsemnatasistampilatadereprezentantullegal, conformcuoriginalul.
?Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; documentul se va depune in copie
?Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu;
- documentul se va depunein copie?Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale;
- documentul se va depunein copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
.In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10086/15.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantiipot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentantii legali sau cu imputernicire semnatasistampilatadereprezentantullegalalunitatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213118090, Email:  [email protected], Fax:  0213118095, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice si contractare
Adresa postala:  SpitalulMunicipalCampulung -Muscel, str. Dr. Costea, nr.8, jud Arges, Localitatea:  Campulung-Muscel, Cod postal:  115100, Romania, Tel. 0248/510100, Email:  [email protected], Fax:  0248/511860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 18:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer