Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOCUMENTATIE ACHIZITIA DE CALCULATOARE


Anunt de participare numarul 106761/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala:  GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email:  [email protected], Fax:  0236-419177, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOCUMENTATIE ACHIZITIA DE CALCULATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Dunarea de Jos, Galati str. Domneasca nr. 47, Domneasca nr. 111, Domneasca nr. 152
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: 215, 031RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea , instalarea si punerea in functiune a maxim: statie grafica-2 buc; calculator tip desktop-34 buc, calculator tip laptop-36 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
statie grafica-minim 1 buc-maxim 2 buc; calculator tip desktop-minim 5 buc-maxim 34 buc, calculator tip laptop-minim 4 buc-maxim 36 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 215, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 4300 RONGarantia de buna executie a carei valoare va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, fonduri din cercetare si venituri proprii ale Universitatii.Plata produselor catre furnizor se face in maximum 45 de zile de la punerea in functiune a echipamentelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind eligibilitatea?;??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?3. Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificate de atestare fiscalaprivind impozitelesi taxele locale si alte venituri ale bugetului local, b) Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritorialede pe raza careiasocietatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat4. Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, 5. Certificat constatator (in original/copie legalizata)privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent din care se reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul ?Informatii generale? .(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularulsus mentionat) din Sectiunea formulare al documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
- datele de identificare ale operatorului economic;
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009);Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2007:1 euro = 3, 3373.LEI
Anul 2008:1 euro = 3, 6827.LEI
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 .LEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim 430.000 RON, reprezentand 101.696 Euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta olista cu pricipalele livrari de produse din care rezulta incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei.
2. Recomandari: acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective; numarul recomandarilor / actelor constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrariva fi astfel incat contractele la care face referire operatorul economic sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime solicitate la punctul 1.3. Ofertantul trebuie sa prezinte autorizatia de livrare in original sau copie legalizata, emisa de catre producator sau reprezentantul din Romania (cu conditia ca acesta sa prezinte la randul sau autorizatia de la producator). Fac exceptie de la aceasta cerinta sistemele de operare Windows , softurile de inscriptionare si softurile antivirus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma totala a contractului prezentat trebuie sa fie de minim 215.031lei fara TVA, echivalent a50.855 euro fara TVA, la cursul BNR din data de 19.08.2010, adica1euro= 4, 2283 lei ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica se va desfasura intro singura runda incepand cu data de 22.09.2010 ora 14.00 (datele calendaristice sunt aproximative conform calendarului estimat al procedurii).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 12:00
Locul: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS, GALATI STR. DOMNEASCA NR. 47, SALA SENATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1. CONTRACT POSDRU/89/1.5/S/52432 -12 BUC - SISTEM DE CALCUL TIP LAPTOP2. CONTRACT POSDRU 6144/2009 - 1 BUC-STATIE GRAFICA; 9 BUC - CALCULATOR TIP DESKTOP; 5 BUC - SISTEM DE CALCUL TIP LAPTOP
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Pana la cantitatea maxima din caietul de sarcini finantarile se vor face din fondurile de cercetare si fondurile proprii ale Universitatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236-460027, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A UNIVERSITATII
Adresa postala:  STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0336130123
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer