Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - documentatie de atribuire - Realizare si implementare sistem informatic colaborativ


Anunt de participare numarul 104875/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa postala:  STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430353, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS DAN VALEAN, Tel. 0262-278975, Email:  [email protected], Fax:  0262-228322, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
documentatie de atribuire - Realizare si implementare sistem informatic colaborativ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare Servicii pentru analiza proceselor de lucru, Realizare si implementarea unui sistem informatic colaborativ, dotari IT si achizitie software de bazain cadrul proiectului ?Sprijinirea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice in cadrul DGASPC prin implementarea sistemului de management al documentelor electronice, arhivare electronica si infiintare de ghiseu unic online pentru rezolvarea cazurilor si incidentelor de orice natura?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212600-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea si implementarea unui sistem informatic colaborativ, dotari IT si achizitie software de baza
Valoarea estimata fara TVA: 964, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 19299, garantie de buna executie 7, 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-85 % cofinantat dinFSE prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, -15 % - cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligilbilitatea, neincadrarea in prevederile Art. 181/OUG.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator ORC in care sa fie trecut codul CAEN care fac obiectul contractului, certificat de inregistrare, cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Se va completa formularul 2.
- Se va prezenta ultim bilant contabil la 31.12.2009, vizat si auditat daca este cazul
- Se va prezenta ultima balanta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani; Ofertantul sa prezintedovada realizarii unui proiect in valoare de minim 500 000 lei finalizat in ultimii 3 ani in proiecte de analiza a proceselor de lucru in domeniul privat sau al administratiei publice; ISO9001; ISO27001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa ofere minim urmatorii experti: Expert cheie 1 ? Lider de echipa , Expert cheie 2, 3 - analist de business si procese de lucru (2 experti)Expert cheie 4 - arhitect de sistem si baze de date;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20143
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 12:00
Locul: sediul DGASPC MM, str. Banatului, nr. 1, Baia Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, Axa Prioritara ?Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare?, Domeniul de interventie ?2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Maramures
Adresa postala:  Str. Republicii nr. 2A, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430264, Romania, Tel. 0262.218.235, Email:  [email protected], Fax:  0262.218.235
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic si contencios
Adresa postala:  str. banatului, nr. 1, Localitatea:  baia mare, Cod postal:  440080, Romania, Tel. 0262228999, Email:  [email protected], Fax:  0262228322
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer