Licitatie Publica - DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE CALCULATOARE DESKTOP
Anunt de participare numarul 119448/15.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel. 0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE CALCULATOARE DESKTOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea DUMESTI, judet IASI, cod postal 707185, Telefon/fax: 0232.322.020
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizi?ionarea deEchipamente informatice si echipamente de birou, Calculatoare desktop ? 320 bucati ? 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2) , necesare in derularea proiectului?Masuri active pentru prevenirea abandonului scolar? finantat din Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor umane 2007-2013, Axa prioritara 2: ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?, Domeniul Major de Interventie 2.2 ? ?Prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
320
Valoarea estimata fara TVA: 1, 152, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare - Scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, depusa in original.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale cu valabilitate conform dispozitiilor legale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.
3. Informatii generale ? Formular 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii tehnice si de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 - Declaratie insotita de Lista principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani contracte de furnizare de produse similare in valoare de cel putin 1.000.000 lei. Aceasta conditie trebuie indeplinita de cel mult trei contracte cumulate.Se vor prezenta in sustinerea indeplinirii acestei cerinte urmatoarele: - Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 5) pentru contracte similare, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 3 ani;
- copii ale contractelor propuse ca experienta similara;
- recomandari de la beneficiarii contractelor propuse ca experienta similara.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie din partea producatorului sau a reprezentantei sale in Romania (nu se accepta declaratii din partea importatorilor) care sa certifice urmatoarele: - ofertantul este partener autorizat al producatorului- produsele ofertate in cadrul acestei proceduri sunt noi si sigilate- produsele ofertate in cadrul procedurii sunt insotite de serviciile descrise in caietul de sarcini la rubrica ?Garantie? si aceste servicii sunt oferite gratuit de catre producatorDeclaratia va fi prezentata in original.Cerinta obligatorie: prezentareISO 9001 ? sistem de management al calitatii pentru producator si pentru ofertantISO 14001 - sistem de management de mediu pentru producatorISO 9001 ? sistem de management al calitatii pentru ofertant (sau dovada ca se afla in curs de certificare)Sunt acceptate si certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice ? frecventa procesor
60%
Descriere: PPn=(Fn/Fmax)*Punctaj Maxim acordat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Masuri active pentru prevenirea abandonului scolar" POSDRU/91/2.2/S/63832
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor umane 2007-2013, Axa prioritara 2: ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?, Domeniul Major de Interventie 2.2 ? ?Prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 17:23