Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventie(DALI), Proiect Tehnic(PT), Detalii de Executie (DDE) si Cerere de Finantare


Anunt de participare numarul 70568/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel.0267-316902, Email: [email protected], Fax: 0267-316902
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventie(DALI), Proiect Tehnic(PT), Detalii de Executie(DDE) si Cerere de Finantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Sfantu Gheorghe
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si elaborarea documentatiei in vederea depunerii unei cereri de finantare din fonduri structurale POR 2007-2013, Axa prioritara nr. 1.(DALI+PT+DDE+CERERE DE FINANTARE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71250000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Reabilitarea si modernizarea retelelor stradale inclusiv sisteme utilitati(apa, canallizare, retele electrice, iluminat public, gaz metan), sisteme de management al traficului(semafoare, statii autobuz si sistem de supraveghere) precum si piste pentru biciclete
2.Amenajare spatii verzi(amenajare peisagera a paraului Debren si a parcului din str. Cimitirului
3. Reabilitare cantina sociala din str. Podetului inclusiv dotari
4. Parcari subterane si supraetajate in str. Nicolae Balcescu si str. Tavaszi Sandor
5. Reabilitare si amenajare spatii pietonale in centrul istoric a Municipiului Sfantu Gheorghe
6. Reabilitarea cladirii Teatrului
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Predare: 1. DALI si a Cerde Fin. :30.03.20092.PT si DDE: max 6 luni de la data pred. DALI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20000 ronGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri europene nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilantul contabil pentru anul 2007, 2006, 2005
b)Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii trei ani (2007, 2006, 2005).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)in anul 2007, 2006, 2005 a realizat profitb) Cifra medie de afacerianuala realizata de catre ofertant in ultimii trei anitrebuie sa fie de minim 250.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentarea celor mai importante servicii efectuate in ultimii 3 ani din perioada premergatoare a anuntului de participare. Prezentarea, in privinta serviciilor efectuate (realizate) sau aflate in curs de desfasurare in aceasta perioada in domeniul de pregatire proiecte, coordonare proiecte trebuie sa contina urmatoarele: valoarea contractului, perioada de indeplinire a contractului, denumirea celeilalte parti contractante, prezentarea sumara a serviciului prestat.
b) Denumirea si prezentarea persoanelor de specialitate, respectiv a coordonatorilor care vor fi responsabile de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul, in ultimii 36 luni din perioada premergatoare anuntului de participare trebuie sa dispuna de referinta a cel putin 3 servicii efectuate (realizate) sau aflate in curs de desfasurare in domeniul de elaborare proiecte, coordonare proiecteb)Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatorii specialisti: b/1.Sef Proiect Arhitect (1 persoana)b/2.Arhitectura si urbanism (3 persoane)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe baza unei cereri scrise la Faxnr. 0267/316902, se poate cumpara de la sediul aut contr, plata la caserie sau in cont RO02TREZ25621360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, camera 29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara nr. 1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, Nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Mun. Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Dec 1918, nr. 2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267/316902, Fax: 0267/316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer