Licitatie Publica - DOCUMENTATIE EXTINDERE CANALIZARE IN ZONA TURISTICA -FAZELE SF,PT,PAC,DDE, verificare proiect
Anunt de participare numarul 10464/17.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: STR.VICTORIEI NR.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTA PARASCHIVESCU, Tel.0244 326300, 0244 326720, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: AZUGA, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326720, Email: [email protected], Fax: 0244 326330
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326720
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: AZUGA, Cod postal: 105100, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOCUMENTATIE EXTINDERE CANALIZARE IN ZONA TURISTICA -FAZELE SF, PT, PAC, DDE, verificare proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: AZUGA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare documentatie pentru extinderea retelei de canalizare a orasului in zona turistica, toate fazele de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
documentatie toate fazele de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 67.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 1.000 lei ; garantie de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform legislatiei in vigoare, din bugetul local , plata cu OP in contul din Trezorerie al contractantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentic
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate in conformitate cu art.180 si 181 dun OUG 34/2006, certificat constatator, documente care dovedesc o forma de inregistrare, confirmare plata taxe si impozite la 30.03.2007, certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
contul de profit si pierderi la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul pozitiv al exercitiului financiar
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, recomandari din partea beneficiarilor, lista principalelor echipamente, personalul angajat, CV personal cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte in ultimii 3 ani care au avut ca obiect proiectarea retelelor de canalizare, minim 3 recomandari, existenta resurse tehnice pentru proiectare, personal cu specializarile necesare in vederea intocmirii documentatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2007 10:00
Locul: sediul Primariei orasului Azuga, str.Victoriei nr.67, oras Azuga, jud.Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisie evaluare si imputerniciti ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 14:38