Licitatie Publica - Documentatie tehnica ISCIR – Raport final ( studiu de risc) de inspectie, expertizare si proiecte tehnice de reparatii privind starea tehnica si evaluarea duratei de functionare remanente in vederea functionarii in conditii de siguranta a cazanului nr 2
Anunt de participare (utilitati) numarul 101306/01.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA – SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 0212751473, In atentia: Mirela Raducan, Email: [email protected], Fax: 0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA – SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 0212751473, In atentia: Mirela Raducan, Email: [email protected], Fax: 0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA – SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Documentatie tehnica ISCIR – Raport final ( studiu de risc) de inspectie, expertizare si proiecte tehnice de reparatii privind starea tehnica si evaluarea duratei de functionare remanente in vederea functionarii in conditii de siguranta acazanului nr 2 din CET Bucuresti VEST
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CET Vest
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatie tehnica ISCIR – Raport final ( studiu de risc) de inspectie, expertizare si proiecte tehnice de reparatii privind starea tehnica si evaluarea duratei de functionare remanente in vederea functionarii in conditii de siguranta acazanului nr 2 din CET Bucuresti VEST - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatie tehnica ISCIR – Raport final ( studiu de risc) de inspectie, expertizare si proiecte tehnice de reparatii privind starea tehnica si evaluarea duratei de functionare remanente in vederea functionarii in conditii de siguranta acazanului nr 2 din CET Bucuresti VEST - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
360 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare; Subcontractare - conform art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 5 privind principalele serviciiprestate in ultimii 3ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa serviciilor.Se va prezenta o declaratie cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.Se va prezenta formularul 6 privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.Se va prezenta de catre contractant certificatul de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sauin strainatate sau comunicarea unui organism de certificare acreditat ca s-a incheiat un contract pentru certificarea sistemului calitatii.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Autorizatii ISCIR- INSPECT - detalii in fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 0213191674, Fax: 0313191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax: 0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 12:35