Licitatie Publica - Documentatie tehnica privind obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor pentru podurile de pe raza Municipiului Bucuresti. Expertize tehnice si solutii de reabilitare.
Anunt de participare numarul 106304/19.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Marcu, Tel. 0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Documentatie tehnica privind obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor pentru podurile de pe raza Municipiului Bucuresti. Expertize tehnice si solutii de reabilitare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatie tehnica privind obtinerea autorizatiei de gospodarire a apelor pentru podurile de pe raza Municipiului Bucuresti. Expertize tehnice si solutii de reabilitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatilesiscopul contractului sunt prezentate in caietul de sarcini.
Totalprestatii servicii : Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit.i si j din O.U.G.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Cazierfiscal al companiei, Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu, Certificat Constatator, Certificat de Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani.Obligatii contractuale in desfasurare-daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Datele de identificare ale operatorului economic;Rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Media rezultatului (profit/pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare trebuie sa fie pozitiva.Cifra anuala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 4.000.000 lei.Tabel a obligatiilor contractuale in desfasurare-daca exista;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala;
Experienta similara;
Informatii privind subcontractantii;
Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului;
Informatii privind personalul propus de ofertant;
Standarde de asigurarea calitatii;
Istoricul Litigiilor;
Standarde de protectia mediului;
Standarde de sanatate si securitate ocupationala;
Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte de servicii deproiectarede infrastructura rutiera, prestate in ultimii 3 ani;Unul pana la trei contracte de servicii deproiectare prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa ca au fost derulate activitati de prestari servicii de proiectare in mediul urban, din care cel putin 1 contract in valoare de cel putin 1.500.000 lei fara TVA;Prezentarea unei declaratii cu privire la dotarea tehnica a ofertantului;va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: Sef de proiect(Studii superioare de lunga durata in ingineria de drumuri, podurisi cai ferate;minim 12 ani experienta in proiectare) Ingineri proiectare drumuri si poduri (studii superioare de lunga durata in ingineria de drumuri, podurisi cai ferate; minim 6 ani experienta in proiectare)Verificator de proiecte atestat in domeniul lucrarii (Studii superioare de lunga durata in ingineria de drumuri, podurisi cai ferate;minim 15 ani vechime in activitate ca verificator de proiecte domeniul lucrarii; atestat MLPTL, legitimatie cu valabilitate la zi) Manager Calitate (atestat profesional) Manageri Mediu (atestat profesional);ISO 9001 ? managementul calitatii sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent;OHSAS 18001 sau echivalent; Planul de Management de SSM pe obiective si cu aplicabilitate asupra lucrarii a planului de management SSM;SA 8000 sau echivalent;Declaratii privind istoricul litigiilor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 11:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-Str. Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazillor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, Nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021310870, Fax: 021310870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 13:07