Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatie topocadastrala pentru aductiuni de apa si cladiri


Anunt de participare (utilitati) numarul 15195/21.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERV S.A
Adresa postala: Sediul social - Str. Henri Coanda, Nr. 2, Casa 3, Adresa pt corespondenta- Str. Pictor Aman , nr. 94 C , et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic investitii, Tel.0234208801, In atentia: RADA OLARU, Email: [email protected], Fax: 0234588292, Adresa internet (URL): www.apaserv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic- investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic- investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APA SERV S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Punct(e) de contact: Birou tehnic- investitii, Tel.0234-208801, In atentia: Rada Olaru, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Documentatie topocadastrala pentru aductiuni de apa si cladiri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Conform documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatii topocadastrale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74271800-7 - Servicii de topografie (Rev.1)
74274300-3-Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 4000 lei.Garantia de buna executie 5 % din pretul contractului( fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata sau contract cu subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. de eligibilitate. 2.Decl. de neincadrare inart.181 .3.Certificate atestare fiscala (indeplinirea obligatiilor de plata la buget silocale ).4.Certificat constatator ORC. 5.Autorizatie eliberata de ANCPI. Nota : Nu este permisa completarea ulteriora a acestor documente, neprezentarea lor atrage dupa sine respingerea operatorilor economici.6.Certificat de inmatriculare - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2006, exercitiu financiar pozitiv, vizat si inregistrat la organele competente.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani , egala sau mai mare decat 400.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara 2.Resurse tehnice 3.Resurse umane 4.Certificarea sistemului calitatii.5.Informatii privind subcontractantii.Niveluri specifice minime necesare : conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4 / 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Val.doc. 50 RON. Plata , cu numerar la caseria S.C. APA SERVS.A. , sau in cont IBANR020RNCB0026030883970001- B.C.R.Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 12:30
Locul: S.C. Apa Serv S.A , str. Pictor Aman, nr. 94 C, , et. 7 Bacau , jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C. Apa Serv S.A.
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. 7, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234-208801, Email: [email protected], Fax: 0234-588292
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2007 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer