Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatii tehnico economice pentru Modernizarea si reabilitarea - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman


Anunt de participare numarul 74613/02.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Documentatii tehnico economice pentru Modernizarea si reabilitarea - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatii tehnico economice pentru Modernizarea si reabilitarea - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatii tehnico economice pentru Modernizarea si reabilitarea - Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Roman
Valoarea estimata fara TVA: 672, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 6.500 lei si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si Fondurile Structurale ale UE - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF siCERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului localIMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local din localitatea de inregistrare a sediului societatii.Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizatacertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, Cod Unic de Inregistrare, Certificatele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschideriiToate documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, Cerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 1.500.000 lei, Bilanturi contabile la 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, 30 iunie 2008, si balanta la 30 decembrie 2008.Toate documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, Solvabilitate patrimoniala-Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport De Audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania (in acest caz se prezinta copie dupa carnetul de membru vizat pentru anul 2009), din care sa rezulte ca operatorul economic, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, are o solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%Toate documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Lichiditate generala-Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport De Audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania (in acest caz se prezinta copie dupa carnetul de membru vizat pentru anul 2009), din care sa rezulte ca operatorul economic, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, are lichiditate mai mare de 100%Toate documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii: experienta similara-anexa continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Contractele mentionate in anexa trebuie sa aiba ca si obiect prestarea de servicii de proiectare si consultanta tehnica pentru cladiri de interes public-servicii similare proiectare si consultanta tehnica pentru cladiri de interes public, pentru cel putin trei obiective diferite, trei beneficiari diferiti.Se vor prezenta copii legalizate dupa contracte, dovada predarii documentatiei catre beneficiar, Recomandare din partea beneficiarului.A fost realizate cel putin 1 contract de prestari servicii cu o valoare de cel putin 500.000 lei fara TVA avand ca obiect servicii pentru elaborarea documentatiilor tehnico economice de finantare pentru proiecte de infrastructura publica promovate spre finantare in cadrul programelor cu finantare europeana.Asigurarea cu personal de specialitate, astfel cum este prezentat in fisa de date a achizitiei.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, cu CV anexatStandarde de asigurare a calitatii-Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalente.(Nu se accepta ofertantii in curs de certificare)Informatii privind asocierea - Daca un grup de operatori economici se asociaza si depun oferta comuna, atunci cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica se demonstreaza prin cumul de grupul de asociati, iar cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat;Daca oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea trebuie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos, nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. stefan cel mare, nr.4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str.alexandru cel bun, nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233212890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer