Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Documentatii tehnico-economice in baza carora se vor executa lucrari de mentenanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 70874/15.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: prin Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Str.Rahova, Nr.45, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550345, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Vecerdea, Tel.0269202336, Email: [email protected], Fax: 0269244135, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Documentatii tehnico-economice in baza carora se vor executa lucrari de mentenanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: obiectivele SH Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatii tehnico-economice in baza carora se vor executa lucrari de mentenanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: AHE Rasnov 4. LN3 Stabilizare versant si remediere compensatori de dilatare la conducta fortata
Lotul 2: MHC Tarlung 3. Captare Tesla-Documentatie pentru conservare, postutilizare sau dezafectare
Lotul 3: CHEmp Bran 1. Documentatie pentru conservare, postutilizare sau dezafectare
Lotul 4: CHEmp Bran 0. Documentatie pentru conservare, postutilizare sau dezafectare
Lotul 5: AHE Voila. LN3-Canal de fuga decolmatare si remediere placi
Lotul 6: AHE Voila. LN3-Refacerea etansarii rosturilor dintre placile pereului digurilor din cuveta lacului
Lotul 7: AHE Vistea. LN3-Canal de fuga decolmatare si remediere placi
Lotul 8: AHE Arpasu. LN3-Orizontalizare cale rulare pentru masina de curatat gratare
Lotul 9: AHE Olt Superior-Sector Avrig-Voila.LN3-Refacere zugraveli, vopsitorii
Lotul 10: AHE Olt Superior-Sector Avrig-Voila.Baraj deversor.LN3-Refaceri hidroizolatie la planseul camerelor mecanismelor
Lotul 11: AHE Cornetu. LN3-Canal de fuga decolmatare si remediere placi
Lotul 12: AHE Sebes. LN4-Conducta de aductiune CHEmp Sebes
Lotul 13: AHE Talmaciu. LN3-Cladire MHC
Lotul 14: AHE Sadu5. LN3-Baraj Negovanu remediere scari acces aval si pasarele
Lotul 15: AHE Sadu5. LN3-Remediere plan inclinat
Lotul 16: AHE Sadu5. LN3-Refacere acces la vane golire prin versant-Baraj Negovanu
Lotul 17: AHE Sadu5. LN3-Casa supraveghere vana fluture Baraj Negovanu
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea (prezentare formular A)
2.declaratie privind neincadrarea in art.181 din ordonanta de urgenta 34/2006 (prezentare formular B)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2009 11:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Sibiu, Str.Rahova, Nr.45, Parter, Sala Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, 030084, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Sibiu (Compartiment Juridic)
Adresa postala: Str.Rahova, Nr.45, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550345, Romania, Tel.0269202305, Fax: 0269244135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2009 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer