Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Domeniu schiabil Valea Alba - Kalinderu 2 - "Masina de nivelat zapada"


Anunt de participare numarul 131473/09.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel. 0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitatea administrativ-teritoriala Busteni
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Domeniu schiabil Valea Alba - Kalinderu 2 -"Masina de nivelat zapada"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Busteni - Partia Kalinderu 2
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
masina de nivelat zapada
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43312100-4 - Utilaje de nivelat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
masina de nivelat zapada, echipata cu lama frontal, freza posterioara si troliu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 431, 849.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000 - valab. 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul national - proiectul ?Dezvoltarea Domeniului Schiabil - Valea Alba- Kalinderu? si finantare de la bugetul general al orasului Busteni;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale - din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
- Certificat de participare cu oferta independenta
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010)
- se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organe competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) sa fie mai mare sau egala cu 1400000 lei sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2010, 2009, 2008, dupa cum urmeza: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 lei, Anul 2009 1 ? = 4, 2373 lei, Anul 2010 1 ? = 4, 2099 lei (sursa: http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
- Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant- prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata.
certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea utilajului furnizat
- in vederea stabilirii conformitatii cu utilajul furnizat ce face obiectul contractului se vor prezenta descrieri si fotografii a caror autenticitate sa poata fi demonstrata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea a cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare in valoare mai mare sau egala cu suma de 1400000 lei. Produse similare - orice tip de utilaje pentru intretinerea partiilor de schi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10932/14.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2011 12:00
Locul: sediul Primariei oras Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul).Obtinerea documentatie: prin accesarea nerestrictionata a unor fisiere accesibile in SEAP si atasate anuntului de participare sau in urma unei solicitari scrise.Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: in 3 zile lucratoare de la primirea unei solicitari de clarificari din partea unui operator economic, dar nu mai tarziu de 6 zile inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelorRaspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi postate numai la sectiunea "documentatie si clarificari" a anuntului de participare, in SEAP (www.e-licitatie.ro) pentru a putea fi accesate si consultate de catre toti participantii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Primaria Busteni
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel. 0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2011 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer