Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dosar de achizitie de servicii de imprimare a buletinelor de vot ce vor fi utilizate pentru alegerea Camerei deputatiloe si Senatului din anul 2008


Anunt de participare numarul 64482/22.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI CALARASI
Adresa postala: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BETA, Tel.0242311984, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0242318976, Adresa internet (URL): prefecturacalarasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dosar de achizitie de servicii de imprimare a buletinelor de vot ce vor fi utilizate pentru alegerea Camerei deputatiloe si Senatului din anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea buletinelor de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 130 si 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2008 pana la 22.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- nesolicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va inregistra la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completat, semnat si stampilat Formularul 12A (original)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat, semnat si stampilat - Formularul 12 B (original)Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local (original);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat, semnat si stampilat Formularul 12 C (original)Actul constitutiv impreuna cu actele aditionale modificatore la zi (in copie)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie) Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa aiba trecut in certificatul de inregistrare un cod CAEN vechi care sa inceapa cu 22 sau un cod CAEN nou care sa inceapa cu 181 Tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii . Prin cod CAEN nou autoritatea contractanta intelege actualizarea acestora conform Ordinului nr. 337/20.04.2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala CAEN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile anuale, la data de 31 Decembrie, pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Bilanturile trebuie sa fie inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice si la Oficiul Registrului Comertului din localitatea unde ofertantul isi are sediul. Pentru dovada depunerii la Directia Generala a Finantelor Publice se va prezenta copie xerox dupa prima pagina a formularului 10 din bilanturi, astfel incat stampila cu numarul si data de depunere a lor sa poata fi vizibila. Pentru dovada depunerii la Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in copie xerox orice dovada de depunere a bilanturilor primita de la acel organism (copie xerox);Declaratia privind cifra de afaceri neta care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor (original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular 12 E (original). Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formular 12 H (original). Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin 3 (trei) masini de tiparit adecvate tipului de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat si 1 masina de faltuit, iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formularul 12 I (original). Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte in anul 3 din declaratie un numar mediu de salariati de minimum 15 persoane. Ofertantul va dovedi, prin orice mijloace (extras carte funciara, schita amplasament, etc), ca detine la sediul unde desfasoara prestatia un spatiu de minim 150 mp. asigurat impotriva efractiei si intemperiilor pentru depozitarea hartiei si a buletinelor de vot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 14:00
Locul: Institutia Prefectului - Judetul Calarasi, str. Sloboziei nr. 9-11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea de catre ofertant a comunicarii considerata nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului - Judetul Calarasi
Adresa postala: Strada Sloboziei, nr. 9 -11, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.0242315304, Email: [email protected], Fax: 0242318976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer