Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dosar de achizitie nr. 19 achizitia de servicii tipografice


Anunt de participare numarul 47274/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TIMIS
Adresa postala: Bdul Revolutiei nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Bogdan Novacescu, Tel.0256/292624, Email: [email protected], Fax: 0256/292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutia Prefectului Judetul Timis, telefon interior 45
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256.493667, In atentia: Novacescu Laurentiu Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0256.292624
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutia Prefectului Judetul Timis, Registratura institutiei
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256.493667, Email: [email protected], Fax: 0256.292624
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutia Prefectului Judetul Timis, Registratura institutiei
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, In atentia: Referinta dosar: "Dosar nr. 19"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dosar de achizitie nr. 19 achizitia de servicii tipografice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Conform caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea buletinelor de vot care vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei publice locale din anul 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 440, 606RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.05.2008 pana la 20.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a operatorului economic:
1.1. in original, certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local;
1.2. in original, Formularul nr. 12 A Declaratia privind eligibilitatea completat, semnat si stampilat;
1.3. in original, Formularul nr. 12 B Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat, semnat si stampilat;
1.4. in original, Formularul nr. 12 C Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat, semnat si stampilat. In cazul completarii optiunii (casutei) a 2a de la punctul 2 din declaratie, atunci in anexa se prezinta urmatoarele date de identificare: denumire, nr. ORC, CIF, adresa sediului, numarul de telefon si fax, numele si prenumele administratorului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Situatia economica si financiara:
3.1. in copie xerox, bilanturile contabile anuale, la data de 31 Decembrie, pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Bilanturile trebuie sa fie inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice si la Oficiul Registrului Comertului din localitatea unde ofertantul isi are sediul. Pentru dovada depunerii la Directia Generala a Finantelor Publice se va prezenta copie xerox dupa prima pagina a formularului 10 din bilanturi, astfel incat stampila cu numarul si data de depunere a lor sa poata fi vizibila. Pentru dovada depunerii la Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in copie xerox orice dovada de depunere a bilanturilor primita de la acel organism;3.2. in original, declaratia privind cifra de afaceri neta care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Anii fiscali pentru declararea cifrei de afaceri trebuie sa fie identici cu cei pentru bilanturile contabile precizate la punctul 3.1. din prezentul Caiet de sarcini;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4. Capacitatea tehnica si profesionala:
4.1. in original, Formularul nr. 12 I Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Autoritatea contractanta nu solicita CV-urile personalului de conducere si nici cele ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte in anul 3 din declaratie un numar mediu de salariati de minimum 10 persoane. Calculul numarului mediu de salariati se efectueaza conform precizarilor din instructiunile de completare a bilantului contabil anual (31.12) pentru formularul 30, randul 23 numar mediu de salariati. Personalul care este responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica trebuie sa fie calificat in domeniul tiparirii si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa fie incadrad cu contract individual de munca;
4.2. in original, Formularul nr. 12 H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie. In coloana destinatia utilajului/echipamentului/instalatiei se va preciza cuvantul tipografie pentru utilajele/echipamentele/instalatiile care se utilizeazapentru activitatea precizata in codul CAEN si cuvantul alta activitate pentru utilajele/echipamentele/instalatiile care se utilizeazapentru alte activitati in afara celei precizate la codul CAEN. In coloana forma de detinere din anexa la formular, se va preciza felul, numarul si data actului de proprietate si/sau in chirie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte in anul 3 din declaratie un numar mediu de salariati de minimum 10 persoane.Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Solicitarea pentru documentatia de atribuire se face conform punctului 2 din acea documentatie.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 09:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Timis, 300034 Timisoara, Bd Revolutiei 1989 nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform caietului de sarcini.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform caietului de sarcini.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Florescu Cristian Mircea
Adresa postala: Bd Revolutiei 1989 nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256.493667, Fax: 0256.292624
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 18:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer