Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dosar de achizitie nr. 1985 "Achizitia de servicii tipografice"


Anunt de participare numarul 48612/03.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului judetului Galati
Adresa postala: Galati, Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Aristita Mardare, Tel.0236-312100, Email: [email protected], Fax: 0236-417218, Adresa internet (URL): www.prefecturagalati.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutia Prefectului judetului Galati
Adresa postala: Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236/312100(29049), In atentia: Mardare Aristita, Email: [email protected], Fax: 0236/417218
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutia Prefectului judetului Galati, Registratura Institutiei
Adresa postala: Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236/312100, Email: [email protected], Fax: 0236/417218
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutia Prefectului judetului Galati, Registratura Institutiei
Adresa postala: Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, In atentia: Dosar 1985
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dosar de achizitie nr. 1985 "Achizitia de servicii tipografice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Conform Caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea buletinelor de vot care vor fi folosite la alegerea autoritatilor administratiei
publice locale din anul 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a operatorului economic:
1.1 In original, certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si la bugetul local;
1.2 In original, formularul nr. 12A - Declaratia privind eligibilitatea completat, semnat
si stampilat;
1.3 In original formularul nr 12B- Declaratia privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat, semnat si stampilat;
1.4 In original formularul nr. 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat, semnat si in cazul completarii optiunii (casutei) a 2 a din declaratie, atunci in anexa se prezinta urmatoarele date: denumire, nr. ORC, CIF, adresa sediului, numarul de telefon si fax, numele si prenumele administratorului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Situatia economica si financiara:
3.1 In copie xerox bilantul contabil la data de 31.12.2007. Bilantul trebuie sa fie
inregistrat la DGFP si in Registrul Romertului din localitatea unde ofertantul isi are sediul. Pentru dovada depunerii la Directia Generala a Finantelor Publice se va
prezinta copie xerox dupa prima pagina a formularului 10 din bilant astfel incat
stampila sa poata fi vizibila. Pentru dovada depunerii la Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in copie dovada de depunere a bilantului primita de la acest organism.3.2 In original "Declaratia privind Cifra de afaceri neta" care vizeza activitatea din
ultimii trei ani consecutivi incheiati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4. Capacitatea tehnica si profesionala
4.1. in original, Formularul nr. 12 I Declaratia privind efectivul mediu anual al
personalului angajat si al cadrelor de conducere, completat, semnat si stampilat.
Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte in anul 3 din declaratie un numar mediu de salariati de minimum 10 persoane.
Personalul care este responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica trebuie sa fie calificat in domeniul tiparirii si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa
fie incadrat cu contract individual de munca;4.2.in original, Formularul nr. 12 H Declaratie privind utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului de servicii. Cerinta minima pentru selectie si calificare
este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa de 84cm (corespunzatoare latimii hartiei asigurata de autoritatea contractanta) iar
celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate indeclaratie.4.3. Experienta similara . Cerinta minima pentru selectie si calificare este
ca, operatorul economic sa prezinte cel putin un documentdin care sa rezulte ca o
mai prestat servicii de tiparire buletine vot .
4.4. Avand in vedere prevederile art.189 din OUG 34/2006, intrucat serviciile ce vor fi prestate au ca destinatie un scop specific, autoritatea contractanta, isi rezerva dreptul de a verifica cerintele tehnice minime din caietul de sarcini la toti posibilii ofertanti.In acest scop pana la data de 18.04.2008, participantii la procedura , au obligatia
comunicarii in scris catre autoritatea contractanta, a adresei punctului de lucru unde se vor tipari buletinele de vot pentru a se putea realiza verificarea indeplinirii
conditiilor tehnice minime din caietul de sarcini. Cerinta minima pentru selectie si
calificare este verificarea conditiilor tehnice minime din caietul de sarcini de catre comisia de auditare si intocmirea procesului verbal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca operatorul economic sa prezinte in anul trei din declaratii un numar mediu de salariati de minimum 10 persoane.Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca opeartorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa de 84 cm (corespunzatoare latimii hartiei asigurate de autoritatea contractanta), iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii detiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60%din totalul utilajelor precizate in declaratie.Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca opeartorul economic sa prezinta cel putin un document (contract , comanda) din care sa rezulte ca a mai prestat servicii de tiparire buletine vot.Cerinta minima pentru selectie si calificare este verificarea conditiilor tehnice minime din caietul de sarcini de catre comisia de auditare numita de autoritatea contractanta si intocmirea procesului verbal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr 1985
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 12:00
Locul: Institutia Prefectului judetul Galati, strada Domneasca nr 56, Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform articolului 67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Galati
Adresa postala: Str Domneasca nr 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236/312100, Fax: 0236/417218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer