Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dosar de achizitie publica nr.2022/2010 implementare proiect"Servicii publice eficiente prin informatizare",achizitie pachete software, server retea, computere, servicii instruire


Anunt de participare numarul 97371/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului judetului Galati
Adresa postala: Galati, Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Mardare Aristita, Tel.0236-312100, Email: [email protected], Fax: 0236-417218, Adresa internet (URL): www.prefecturagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dosar de achizitie publica nr.2022/2010 implementare proiect"Servicii publice eficiente prin informatizare", achizitie pachete software, server retea, computere, servicii instruire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caiet sarcini
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie pachete software, servere de retea, computere, servicii de instruire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 433, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5000 leigarantie de buna executie 5% valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: 85% din FSE, 15% bugetul de statplata: 50% in 30 zile de la realizare comenzilor, diferenta, functie de resursele asigurate, in cel mult 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Se completeaza formularul 1.
2.Declaratie privind calitatea de participant.Se completeaza formularul 3.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 OUG 34/2006. Se completeaza formularul 2.
4.Certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata.
5.Copie legalizata sau xerocopie certificata dupa certificatul de inregistrare la ORC.
6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate, si orice alte datorii la bugetul de stat, in original sau copie legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul este in una din situatiile prevazute la art 181- OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale. Se completeaza formularul 9.
2.Se solicita copie dupa bilantul contabil 2008 si 2009 sau balanta la 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 850000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta autorizare pentru livrarea produselor, in original sau copie legalizata.
2.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani. Se completeaza formularul 8.
3.Se prezinta lista principalelor livrari de produse si servicii in ultimii 3 ani.Se completeaza formularul 4 si 5.
4.Se va prezenta lista unitatilor de service prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie.
5. Se vor prezenta minim 3 recomandari pentru toate produsele, din partea altor beneficiari (pentru pachetele software se vor prezenta de la beneficiari din administratia publica), care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse si sisteme de gestiune documente in perioada 2007- prezent, in original.
6. experienta similara. Se completeaza formularul 10.7. Se solicita certificat de calitate ISO 9001/2001
8. Se solicita certificat de calitate ISO 27001 sau document din care sa reiasa ca ofertantul este in curs de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie de o zi.Nu se impun limite ale valorii pana la care pretul poate fi scazut. Data estimata 12.05.2010
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar Nr.2022/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 12:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Galati, str.Domneasca nr.56 Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2, domeniul major de interventie 2.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la clarificarile solicitate, se vor atasa la anuntul de participare, motiv pentru care toti operatorii economici vor lua toate masurile ce sa impun pentru a intra in posesia lor.Operatorii economici interesati vor transmite o scrisoare de interes cu toate datele de identificare cel mai tarziu cu doua zile inainte de deschiderea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Galati
Adresa postala: Str. Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460331, Email: [email protected], Fax: 0236/460331
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile-pct.67 OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Galati
Adresa postala: Str. Domnesca nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 8000008, Romania, Tel.0236/312100, Email: [email protected], Fax: 0236/417218, Adresa internet (URL): www.prefecturagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer