Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dosar nr. 15 Produse consumabile de birou papetarie


Anunt de participare numarul 61582/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TIMIS
Adresa postala: Bdul Revolutiei nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Bogdan Novacescu, Tel.0256/292624, In atentia: Laurentiu Bogdan Novacescu, Email: [email protected], Fax: 0256/292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 15 Produse consumabile de birou papetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutia Prefectului Judetul Timis
300034 Timisoara, Bd. Revolutiei 1989 nr. 17
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analizand produsele existente pe piata si necesitatile institutiei, consideram necesara aprovizionarea cu urmatoarele tipuri de consumabile de birou papetarie:
1. hartie de copiator;
2. alte articole din hartie:
2.1. hartie pentru comunicarea in afaceri;
2.2. hartie de scris;
2.3. hartie pentru imprimanta matriciala;
2.4. plicuri pentru corespondenta;
2.5. plicuri pentru documente;
2.6. plicuri speciale;
2.7. bloc notesuri;
2.8. organizatoare;
2.9. notes-uri autoadezive;
2.10. cuburi de hartie;
2.11. etichete autoadezive;
2.12. formulare comune;
3. organizare si arhivare:
3.1. bibliorafturi;
3.2. separatoare din plastic;
3.3. separatoare din carton;
3.4. indecsi;
3.5. cutii arhivare;
3.6. file din plastic;
3.7. dosare din plastic;
3.8. dosare din carton;
3.9. dosare suspendabile;
3.10. suporturi dosare suspendabile;
3.11. mape;
3.12. agende telefonice;
4. accesorii pentru birou:
4.1. benzi adezive pentru birou;
4.2. adezivi;
4.3. pioneze, agrafe, ace cu gamalie;
4.4. clipsuri, suport agrafe, buretiere;
4.5. hartie copiativa, tus, tusiere;
4.6. foarfeci si cuttere;
4.7. capsatoare de birou;
4.8. capse si decapsatoare;
4.9. perforatoare;
4.10. tavite pentru documente;
4.11. suporturi pentru accesorii de birou;
4.12. surse de iluminat;
5. comunicare si prezentare:
5.1. ecusoane;
6. ambalare si marcare:
6.1. diverse articole pentru ambalare (sfoara, pungi, elastice, ceara pentru sigiliu);
7. instrumente de scris:
7.1. creioane mecanice si rezerve;
7.2. radiere;
7.3. pixuri fara mecanism;
7.4. textmarkere;
7.5. markere permanente;
7.6. fluide corectoare;
7.7. rigle;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei la Formularul nr. 10A
Valoarea estimata fara TVA: 55, 523RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.09.2008 pana la 24.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contravalorii documentului fiscal se face de catre BENEFICIAR in termen de 15 zile de la data primirii acestuia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori trebuie sa fie inregistrat sub forma de SRL.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorului economic conform punctului 3 din Documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara conform punctului 3 din Documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala conform punctului 3 din Documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul cel mai mic
40%
40
Descriere:
2.
Transport la sediu
20%
20
Descriere:
3.
Puncte de lucru in judetul Timis
10%
10
Descriere:
4.
Lichiditate curenta
10%
10
Descriere:
5.
Grad de indatorare
10%
10
Descriere:
6.
Termen de raspuns la solicitare
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 18:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la procedura de atribuire nu este restrictionata conform punctului 2.5. din Documentatia de taribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim printr-un act al autoritatii contractante poate contesta conform punctului 7 din Documentatia de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Timis, Consilier juridic Florescu Cristian Mircea
Adresa postala: Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256.493.667, Email: [email protected], Fax: 0256.292.624
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer