Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dotare aparatura medicala - Furnizare si instalare analizor automat de bacteriologie si analizor automat de hematologie


Anunt de participare numarul 143319/26.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Manager, dr. Debita Mihaela, Tel. +40 0236317232, In atentia: ing. Tatu Gema - Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dotare aparatura medicala - Furnizare si instalare analizor automat de bacteriologie si analizor automat de hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 420, 000 si 840, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea contractele subsecvente se va face in functie de fondurile alocate acestei destinatii .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare aparatura medicala - Acord cadru Analizor automat de bacteriologie - 2 buc si analizor automat de hematologie - 2 buc (furnizare si instalare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434500-1 - Analizoare biochimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. Analizor automat de bacteriologie
Cantitate minima/contract subsecvent ? 1 buc = 210.000, 00 lei; conform anexa loturi si functie de alocarea de fonduri si necesitatii LaboratoruluiLot 2. Analizor automat de hematologie
Cantitate minima/contract subsecvent ? 1 buc = 210.000, 00 lei; conform anexa loturi si functie de alocarea de fonduri si necesitatii Laboratorului
Valoarea estimata fara TVA: intre 420, 000 si 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui garantia de participare in conf. cu prev. art. 86 din HG 925/2006 in cuantum de: Lot 1 = 8.000 lei; Lot 2 = 8.000 lei. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de op. economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1% din valoarea estimata in cuantumul prevazut la art. 278^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei participare 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se va depune in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 deschis la Trezoreria Galati (se poate utiliza orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin. (2) ? (4) din HG 925/2006) si se va depune si in forma original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM, cf. Legii nr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Note: - Garantia de participare se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor inscrisa in invitatia/anuntul de participare (atasata documentelor de calificare si propunerii tehnice).- Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Consiliul Judetului Galati / Fonduri proprii / Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 1A;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 1B Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Precizari: Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, completare formular;Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Comitetul Director
Medic primar dr. Debita Mihaela - ManagerConf. prof. dr. Firescu Dorel - Director medicalEc. Dobrea Alina Valentina - Director financiar contabilAs. Domniteanu Viorica - Director de ingrijiriComisia de evaluare: Ing. Tatu Gema-Daniela? presedinte
Jr. Nicolau Mihaela-Alina ? membru
Ec. Grosu Alina ? membru
Ing. Vrinceanu Vasile ? membru
Conf. Univ. Dr. Tutunaru Dana ? membru
Jr. Bocaneala Alina - membru
Ing. Andrei Monica ? membru
Jr. Velcu Violeta - membru rezerva4. Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular;Nota: 1)In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati asa cum sunt stabilite in OG 509/2011 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii - Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului proceduri, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ORC pentru partea care face obiectul asocierii.In cazul unei asocieri - acordul de asociere trebuie semnat de fiecare participant la asociere. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractual - asociere pe baza de contract legalizat cf. art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006. Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor: a) Legea nr. 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale;
b) O.M.S. nr. 1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala;
c) H.G. nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii;
d) H.G. nr. 54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .Note: 1. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani, pentru a asigura autoritatea contractanta ca ofertantul nu se afla in imposibilitate financiara; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro = 4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro = 4, 3197 ron; 31.12.2012 - 1 euro = 4.4287 ron
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular - Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani, pentru a asigura autoritatea contractanta ca ofertantul nu se afla in imposibilitate financiara; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro = 4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro = 4, 3197 ron; 31.12.2012 - 1 euro = 4.4287 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produsului, in concordanta cu prevederileDirectivei 98/79/CE
Cerinta 2. Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Conditie de calificare:
Ofertantul/candidatul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 210000 lei fara TVA.
Cerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului - tradus in limba romana (daca este cazul)
Cerinta 4. Declaratie privind dispunerea operatorului economic de utilaje, instalatii, echipamente necesare indeplinirii obligatiilor contractuale
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea documentului/ certificatului, probe sau dovezi (conf. art. 193 din OUG 34/2006). Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produsului, in concordanta cu prevederileDirectivei 98/79/CECerinta 2. Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului - tradus in limba romana (daca este cazul)Cerinta 4. Declaratie privind dispunerea operatorului economic de utilaje, instalatii, echipamente necesare indeplinirii obligatiilor contractualeDocumente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea documentului/ certificatului, probe sau dovezi (conf. art. 193 din OUG 34/2006). Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma clasamentului, conform criteriului de atribuire oferta cu ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, lit. b) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati, birou Achizitii
Adresa postala: Str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer