Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTARE APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 137418/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Lazarovici Calina, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf.Apostol Andrei" Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 802, 500 si 1, 147, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile alocate si necesitatile autoritatii contractante ; estimat a se incheia contract la 1(una) luna ; durata estimata a contractului ? minim 30 zile de la data incheierii acestuia .Valorile estimative ale contractelor subsecvente se regasesc in anexa B / fiecare lot
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTARE APARATURA MEDICALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168100-6 - Endoscoape (Rev.2)
33123230-9-Cardiografe (Rev.2)
33161000-6-Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
33167000-8-Lampi chirurgicale (Rev.2)
33192230-3-Mese de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Sistem videoendoscopie ?1 buc. = 165.000 RON
Lot 2 : Videogastroscop flexibil compatibil cu linia endoscopica GASTRO PACK ?1 buc. = 70.000 RON
Lot 3 : Videobronhoscop?1 buc. = 140.400 RON
Lot 4: Masa de operatii ?2 buc. = 130.000 RON
Lot 5: Lampa scialitica ?2 buc. = 130.000 RON
Lot 6 : Electrodermatom ?1 buc. = 65.000 RON
Lot 7: Cardiotocograf ?1 buc. = 25.000 RON
Lot 8 : Holter de ritm ?1 buc. = 20.000 RON
Lot 9 : Holter de tensiune arteriala ?1 buc. = 20.000 RON
Lot 10 : Sistem de igiena pentru pacientii cu arsuri?1 buc. = 7.100 RON
Lot 11 : Masina de developat filme radiologice ?2 buc. = 70.000 RON
Lot 12 : Microscop binocular de laborator ?4 buc. = 180.000 RON
Lot 13: Centrifuga unghiulara de laborator min.60 locuri / tub 1, 5-2 ml ?2 buc. = 80.000 RON
Lot 14: Centrifuga unghiulara de laborator 8 locuri ?2 buc. = 10.000 RON
Lot 15: Etuva ?1 buc. = 20.000 RON
Lot 16: Aparat de distilat apa ?1 buc. = 15.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 802, 500 si 1, 147, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 3.300 RON, Lot 2 = 1.400 RON, Lot 3 = 2.800 RON, Lot 4 = 2.600 RON, Lot 5 = 2.600 RON, Lot 6 = 1.300 RON, Lot 7 = 500 RON, Lot 8 = 400 RON, Lot 9 = 400 RON, Lot 10 = 140 RON, Lot 11 = 1.400 RON, Lot 12 = 3.600 RON, Lot 13 = 1.600 RON, Lot 14 = 200 RON, Lot 15 = 400 RON, Lot 16 = 300 RON .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valorile inscrise in Anexa B ?loturi. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (S.E.A.P.) .Originalul garantiei de partic.se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data lim.de depunere a of.in SEAP. Este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalsau2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO18 TREZ 306 5006 XXX 010832, deschis la Trezoreria Galati, sau3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ConsiliulJudetuluiGalati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completare formular 3
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Ungurianu Sorin - Membru titularSandu Viorica - Membru titularDeju Maria - Membru supleantGasparoti Carmen - Membru supleantMihalcea Lucean - Membru titularBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru-Membru titularArtimof Daniela-Membru titularGeorgescu Costinela-Membru titularState Jana-Membru supleantPintilie Angelica-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantTutunaru Dana-Membru supleantLazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilFirescu Dorel-Director medicalDomniteanu Viorica-Director de ingrijiri
Comisia de evaluare : -Ing.Andrei Monica ? presedinte
-Ing.Vrinceanu Vasile ? membru
-Ec.Grosu Alina - membru
-Dr.Firescu Dorel ? membru
-Ing.Tatu Gema Daniela - membru
-Tehn.Mardare Sterian - membru
-Jr.Nicolau Alina ?membru
-Jr.Velcu Violeta ? membru rezerva
-Sing.Mihalea Manuela ? membru rezerva
Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei
Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 9 Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1.Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;
2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;
3.H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;
4.H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produselor
Cerinta 2.Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru montare/instalare/instruire , in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator
Cerinta 3.Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 3 ani , continad valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta 4.Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Cerinta 5.Declaratie privind dispunerea operatorului economic de echipamentetehnice , utilaje necesare indeplinirii acordului cadru
Cerinta 6.Declaratieprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Cerinta 7.Declaratie insotita de o listacuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.
Cerinta 1. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens.2.Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi cea cu pretul cel mai scazut conform clasamentului. In cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, sevor solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca unul dintre ofertanti nu va prezenta reofertarea in termenul stabilit , oferta acestuiava fi considerata neconforma in baza art.79, alin.1 din H.G.925/2006, deci respinsa .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.a din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf.Apostol Andrei? Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer