Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DOTARE APARATURA MEDICALA-Spitalul Cl.Jud.de Urg."Sf,Apostol Andrei"Galati_1


Anunt de participare numarul 133088/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Lazarovici Calina, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DOTARE APARATURA MEDICALA-Spitalul Cl.Jud.de Urg."Sf, Apostol Andrei"Galati_1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf.Apostol Andrei" Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 873, 480 si 950, 655RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile alocate si necesitatile autoritatii contractante ; estimat a se incheia contract la 1(una) luna ; durata estimata a contractului ? minim 30 zile de la data incheierii acestuia .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTARE APARATURA MEDICALA-Spitalul Cl.Jud.de Urg."Sf, Apostol Andrei"Galati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33164000-7 - Aparate de celioscopie (Rev.2)
50420000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Masa de operatii ?2 buc. = 105.240 RON
Lot 2 : Lampa scialitica ?1 buc. = 52.620 RON
Lot 3 : Reflector cu picior ?2 buc. = 14.030 RON
Lot 4 : Sistem de curatare-imersare-tratament arsi ?1 buc. = 91.200 RON
Lot 5 : Sistem de igiena pentru pacientii cu arsuri ?1 buc. = 7.015 RON
Lot 6 : Aparat de anestezie de medie performanta tip 1 ?1 buc. = 140.320 RON
Lot 7 : Videobronhoscop?1 buc. = 140.320 RON
Lot 8 : Electrocauter ?2 buc. = 35.080 RON
Lot 9 : Aspirator chirurgical?1 buc. = 14.030 RON
Lot 10 : Linie celioscopica?1 buc. = 210.480 RON
Lot 11 : Sistem sigilare vase pentru chirurgie clasica si laparoscopica (Ligasure)?1 buc. = 140.320 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 873, 480 si 950, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 2.100 RON, Lot 2 = 1.050 RON, Lot 3 = 280 RON, Lot 4 = 1.820 RON, Lot 5 = 140 RON, Lot 6 = 2.800 RON, Lot 7 = 2.800 RON, Lot 8 = 700 RON, Lot 9 = 280 RON, Lot 10 = 4.200 RON, Lot 11 = 2.800 RONPerioada de valab.va fi cel putin egala cu per.minima de valabil.a ofertei, adica 90 zile de la data lim.de depunere a of.Pentru IMM ?uri gar.de partic.poate fi constit.in cuantum de 50% din valorile inscrise in Anexa B ?loturi. Dovada constit.gar.de partic.va fi insotita de Declar. pe propria rasp.privind incadr.in categ.IMM .Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (S.E.A.P.).Originalul gar.de partic.se va depune in plic inchis la sediul aut.contract.pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalsau2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO18 TREZ 306 5006 XXX 010832, deschis la Trezoreria Galati, sau3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ConsiliulJudetuluiGalati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular 1;2.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular 2;
3.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006-Completare Declaratie de proprie raspundere conform formular 3-Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Ungurianu Sorin - Membru titularSandu Viorica - Membru titularDeju Maria - Membru supleantGasparoti Carmen - Membru supleantMihalcea Lucean - Membru titularBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru-Membru titularArtimof Daniela-Membru titularNechita Aurel-Membru titularState Jana-Membru supleantPintilie Angelica-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantTutunaru Dana-Membru supleantLazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilFirescu Dorel-Director medicalDomniteanu Viorica-Director de ingrijiri ;
Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei
4.Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular 4-Conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP Nr. 314 din 12 Octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certif.de partic.la licit.cu of.indep.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 9 Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica :
A.Persoane juridice/fizice romane:
Certif.constatator emis de Of.Reg.Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie legalizata).Of.castigator vaprezenta documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Aviz de functionare emis de MS pentru activitatea de comercializare, distributie si service, dispozitive medicale
B.Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produselor;
2.Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru montare/instalare/instruire , in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator;
3.Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 3 ani , continad valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
4.Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;
5.Declaratie privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale;
6.Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat;
7.Declaratie insotita de o listacuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conditii de retinere a garantiei de participareAut.contract.are dreptul de a retine gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: -isi retrage of.in per.de valab.a acesteia;
-of.sa fiind stab.castig.refuza sa semneze contr./ac.cadru in per.de valab.a of.;
-of.sa fiind stab.castig., nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a of.si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn.contr.Daca Consiliul respinge ca nefon.contest.depusa de op.econ.in cadrul proc.de atrib.ptr.lot 1, 4, 6, 7, 10, 11, aut.contract.va retine din gar.partic.of.contest. 1% din val.estim.pe fiecare lot contestatrespectiv ptr. lot 1=1.052, 40 lei, lot 4=912 lei, lot 6=1.403, 20 lei, lot 7=1.403, 20 lei, lot 10=2.104, 80 lei, lot 11=1.403, 20 lei.Daca instanta comp.admite plangerea form.impotriva deciziei Consiliului de resping.a cont., aut.contr.va returna contest.suma retinuta in cel mult 5 zile lucr.de la data pron.dec.instantei de judecata.Gar.de partic.se restituie de aut.contr. astfel: -in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna ex.;
-dupa semnarea contr.cu of.castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expir.per.de val.a of., ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare;
-in cel mult 3 zile lucr.de la data exp.term.de dep.a unei contestatii, in cazul in care procedura este anulata.Eliberarea garantiei de participare constituta de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare se poate obtine si inainte de expirarea perioadelor precizate anterior, daca ofertantii in cauza transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.a din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf.Apostol Andrei? Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 07:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer